اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

چشمان تیزبین محمد بنا و ظهور یک پدیده از دل کشتی فارس

یک کشتی گیر جوان شیرازی از دوسال پیش چشم محمد بنا را گرفت، فیزیک بدنی مناسب، انعطاف بدنی فوق العاده و هوش بالا از محمدرضا گرایی یک دلاور کامل ساخته بود و همین باعث شد تا محمد بنا او را برای مسابقات کسب سهمیه در نظر بگیرد

چشمان تیزبین محمد بنا و ظهور یک پدیده از دل کشتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، چشم های تیز بین محمد بنا سالهاست که اشتباه نمی‌کند و خوب تشخیص داد که پدیده کشتی فرنگی کشورمان توانایی حضور در وزن ۶۷ کیلوگرم را دارد.

با این وجود آقای خاص کشتی فرنگی، دلاور کشتی کشورمان با تفکری ایده آل، گرایی را طی تمرینات اردویی آماده ساخت تا دچار استرس کم کردن وزن نشود   و فقط در مسابقات گزینشی قزاقستان ۲۰۲۱ شرکت داد که با درخشش و کسب عنوان قهرمانی وی همراه شد.

در نتیجه یک تصمیم منطقی و البته بجا از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گرفت.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، دارنده مدال طلای مسابقات امیدهای جهان ۲۰۱۹ و قهرمان مسابقات بزرگسالان آسیا در نتیجه تصمیم خوب محمد بنا، در اولین حضور خودش در مسابقات المپیک گل کاشت.

وی با شایستگی هر چه تمام تر توانست از قرعه سخت به سادگی عبور نماید، اوج کار گرایی شکست استابلر، کشتی گیر عنوان دار مسابقات جهانی بزرگسالان و... بود و البته دلاور مرد کشتی استان در مسابقه فینال هم عالی کشتی گرفت و در نهایت توانست قاطعانه مدال طلا را برای خانواده خودش، کشتی فارس و کشورمان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول