اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صدور 3000 کارت تردد برای عشایر چهارمحال و بختیاری

معاون عمران و امور زیربنایی امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کاهش قاچاق دام و افزایش سهولت خدمات‌رسانی به عشایر ۳ هزار کارت تردد برای عشایر استان صادر شده است.

صدور 3000  کارت تردد برای عشایر چهارمحال و بختیاری

محسن نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شناسایی دامداران و تردد دام عشایر برای عشایری که بر اساس سامانه آماری مرکز ایران پالایش شده‌اند انجام می‌شود.

معاون توسعه عمران و امور زیربنایی امور عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در آبان‌ماه ۹۹ نتایج استخراج شده سرشماری در اختیار ادارات استان قرار گرفته است، افزود: سرشماری عشایر برای جلوگیری از قاچاق دام و شناسایی عشایر انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: یکصد و ۱۵ هزار و ۵۸ نفر عشایر در استان داریم که بالغ بر ۲۲ هزار و ۲۳۹ خانوار بر اساس سرشماری جدید به سبک مبنایی می‌باشد که امکان بروزرسانی آن وجود دارد و آمار بر اساس ۱۴ پایگاه داده بیرون آمده است.

نادری خاطرنشان کرد: برای کسانی که در سامانه عشایر ثبت شده‌اند کارت تردد صادر شده که ملاک هویتی عشایر است و تا کنون برای ۳ هزار خانوار کارت تردد صادر شده است.

معاون توسعه و امور زیربنایی امور عشایر استان عنوان کرد: کارت تردد از قاچاق دام  عشایر جلوگیری می‌کند، خدمات‌رسانی به عشایر را سهولت می‌بخشد و عشایر واقعی از غیرواقعی را متمایز می‌کند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول