اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهدای بیش از ۲۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی فارس

عصر امروز طی مراسمی بیش از ۲۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی فارس اهدا شد.

اهدای بیش از ۲۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسانی که سال جاری جهت دریافت جهیزیه ثبت نام کرده اند، گفت: در سال گذشته بیش از شش هزار سری جهیزیه بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک منابع دولتی ، مردمی و خیرین توزیع شده است.

عنایت الله رحیمی در این مراسم همچنین از واگذاری ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به محرومان در سال جاری خبر داد و افزود: این حرکت جهادی با مشارکت خیران نیک اندیش استان فارس ادامه دارد.

توزیع کمک های مؤمنانه در عرصه مسکن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس نیز در آیین اظهار داشت: با کمک خیران احداث و واگذاری مسکن به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرایی شده است.

محمد بذرافشان بیان داشت: توزیع ۶ هزار و ۲۵۰ سری جهیزیه در سال گذشته، کسب عنوان برتر احداث مسکن، ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی، تشویق و ترغیب ازدواج از خدمات دیگر به مدد جویان مورد حمایت این نهاد مردمی است.

وی اضافه کرد: این نهاد مردمی در عرصه های اشتغال، مسکن، ازدواج و محرومیت‌زدایی با همراهی همه گروه های جهادی، خیران، بسیج و... فعالیت می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز داشت: در حوزه اشتغال نیز استان فارس در طی پنج سال رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

بذرافشان خاطرنشان کرد: کمیته امداد فارس بیشترین سهم اعتبار اشتغالزایی را در سال جاری به ارزش ۸۲۶ میلیون تومان از محل تبصره ۱۶ این نهاد در قالب ۱۰ درصد نیز کسب کرده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول