اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

روزانه 200 تقاضای بستری شدن در بیمارستان‌های قزوین وجود دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: روزانه 200 تقاضای بستری شدن در بیمارستان‌ها را در استان قزوین داریم و به‌دلیل تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، بیمارستان‌ها تدبیر می‌کنند و طرح قرنطینهٔ خانگی را اجرا می‌کنند.

روزانه 200 تقاضای بستری شدن در بیمارستان‌های قزوین وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، عصر امروز در جلسهٔ ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین که در محل سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: امروز در نخستین جلسهٔ ستاد ملی کرونا، آرایش جدید و جدی‌تری در مقابل کرونا گرفته شد، هم‌چنین بنا بر این شد که روند واکسیناسیون با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود، و پیشنهادات و راهکارهای مؤثری توسط اعضای ستادهای استانی داده شود تا در قرارگاه منعکس شوند و در صورت نیاز این راهکارها به کل کشور تعمیم داده شود.

وی ادامه داد: اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا تا ظهر روز آینده راهکارها و پیشنهادات خود را به دفتر پدافند غیرعامل استانداری منعکس کنند تا این راهکارها بررسی و به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال شود.

حبیبی اظهار کرد: همان‌گونه که پیش‌تر نیز عنوان شد، در هفتهٔ خبرنگار مدیران‌کل به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید در دفاتر رسانه‌ها حضور پیدا کنند و تنها روابط عمومی دستگاه‌ها می‌توانند در دفاتر رسانه حاضر شوند و از زحمات خبرنگاران تقدیر کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان تکمیل شده است، لازم است طرح شهید سلیمانی با قدرت بیشتری مجدداُ به فعالیت قدرتمند خود بازگردد و طرح قرنطینهٔ خانگی، طرح سفیران سلامت و راه‌اندازی پایگاه‌ها در استان انجام شود.

حبیبی تصریح کرد: مدیرانی که بدون هماهنگی قبلی در جلسات ستاد مقابله با کرونا حضور پیدا نکرده‌اند، مورد انتقاد هستند و باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: روزانه 200 تقاضای بستری شدن در بیمارستان‌ها را در استان داریم و به‌دلیل تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، بیمارستان‌ها تدبیر می‌کنند و طرح قرنطینهٔ خانگی را اجرا می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: مسؤولین کمیته‌ها باید هر هفته در ستاد مقابله با کرونا، اقدامات خود را در 3 الی 4 دقیقه ارائه دهند تا از اقدامات و عملکرد آنان آگاه شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول