اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بیش از 2200 نفر در شهرستان هلیلان در برابر کرونا واکسینه شدند

نماینده شبکه بهداشت هلیلان گفت: تا ظهر امروز بیش از ۲۲۰۰ نفر واکسن نوبت اول و دوم را در شهرستان هلیلان دریافت کرده‌اند و در سامانه ثبت شده‌اند.

بیش از 2200 نفر در شهرستان هلیلان در برابر کرونا واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ابراهیم بیگی ظهر امروز در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان هلیلان که با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار شد گفت: با وجود اینکه شیوع ویروس دلتا خطرناک‌تر از ویروس کرونا است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم کاهش یافته و سن مبتلایان به این ویروس نیز روند کاهشی و آمار مبتلایان افزایشی بوده است.

وی افزود: لذا در روزهای آینده باید اطلاع رسانی‌ها، آموزش‌ها و مراقبت‌ها در سیستم بهداشتی سطح شهرستان بیشتر شود.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هلیلان کاهش یافته است

فرجی نماینده شبکه بهداشت در این جلسه بیان داشت: با توجه به شیوع پیک پنجم و همراه شدن با ویروس دلتا، تعداد مبتلایان شهرستان روند افزاینده به خود گرفته چرا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان هلیلان روند کاهشی داشته است.

وی افزود: در بحث واکسیناسیون تا ظهر امروز بیش از ۲۲۰۰ نفر واکسن نوبت اول و دوم را در شهرستان هلیلان دریافت کرده‌اند و در سامانه ثبت شده‌اند؛ همچنین در بحث واکسیناسیون فرهنگیان که در حال انجام است از تمام عزیزان فرهنگی خواست تا قبل از ۲۵ مرداد نوبت اول واکسن خود را دریافت کنند.
 
نماینده شبکه بهداشت: گروه جدید اعلامی ۵۱ سال به بالا است و در بحث واکسیناسیون عشایر، تیم سیار شبکه بهداشت طبق لیست اعلامی در مکان‌هایی که افراد تجمع دارند، واکسیناسیون انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول