اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

واکنش بسیج دانشجویی به تصاویر منتشر شده از بیمارستان امام خمینی (ره)

بسیج دانشجویی استان البرز در پی انتشار فیلمی از تعطیلی بیمارستان امام خمینی (ره) بیانیه ای خطاب به استاندار البرز خواستار بکار گیری از مرکز درمانی در روزهای سخت کرونایی شد.

واکنش بسیج دانشجویی به تصاویر منتشر شده از بیمارستان امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز، در پی انتشار فیلم بیمارستان امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر شهبازی (استاندار محترم البرز) 
و جناب آقای دکتر مددی ( دادستان محترم کرج)

سلام علیکم
با سلام و صلوات به محضر پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت مطهر ایشان و ضمن احترام؛

در روزهای اخیر، شاهد انتشار تصاویری تلخ از تعطیلی و عدم خدمت رسانی توسط مجموعه درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) به مردم فهیم و انقلابی استان البرز در رسانه‌ها بودیم.

همانگونه که مستحضر هستید، این استانِ مظلوم، با جمعیتی معادل تقریبا سه میلیون نفر، دارای کمترین میزان تخت های بیمارستانی (۰/۹ تخت به ازای هر، هزار نفر) و بدترین سرانه درمانی در کل کشور است.

۱- جناب آقای استاندار؛ سوال اینجاست که چرا با وجود اوج گیری مجدد ویروس (covid_19) و خیز بلندِ موج پنجم (کرونا دلتا)، فکری به حال رفع مشکلات حقوقی و مالی این مجموعه درمانی حتی پس از خلع ید از بخش خصوصی و بازگشت به بخش دولتی نکرده اید؟

آیا راه حل را نمی‌دانستید و یا سلامت مردم برایتان اهمیت نداشت؟

مگر بسیج دانشجویی استان البرز، راه حل هایی منطقی و ریشه ای برای حل مسائل و مشکلات بیمارستان در جزوه مرهم زخم باشیم ارائه نکرده بود؟

اگر توان حل مسئله وجود نداشت، چرا رسما اعلام نکردید تا مردم به کمک شما بیایند و به رفع موانع کمک کنند؟

آقای شهبازی؛ اکنون مسئله خصوصی سازی و مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) که موجب خارج شدن این مجموعه پر امکانات بیمارستانی از چرخه درمانی استان البرز شده، تبدیل به شاخصی دقیقی برای نمره دهی به مدیران دولت تدبیر و امید در استان البرز گشته است.

تسریع کنید و در روزهای پایانیِ خدمت تمامِ تلاش تان را  بکنید تا مردم حلالتان کنند.

۲- دادستان محترم مرکز استان البرز؛ با توجه به اصل احیا، حفظ و صیانت از حقوق عامه، از شما خواستاریم، ضمن دستور به بازگشایی بیمارستان امام خمینی(ره) و آغاز خدمت رسانی به مردم، در اسرع وقت، با جدیت تمام به موضوع ترک فعلِ مدیرانی که در طول این سال‌ها، با بی‌تدبیری خود موجب ایجاد شبکه‌ای در هم تنیده از مشکلات برای این مجموعه درمانی شده‌اند، پرداخته و به عنوان مدعی العموم، اخلال گران چرخه خدمت به نظام سلامت را در استان البرز، مورد پیگرد قانونی خود قرار دهید، انشاءالله

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز

۱۶، مرداد سال ۱۴۰۰

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول