اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مدیرکل صدا و سیمای کرمان: اخبار خبرگزاری فارس قابل اعتماد و استناد است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: خبرگزاری فارس یک از رسانه‌های معتبر و مورد اعتماد مردم و نظام جمهوری اسلامی است و خبرهای این خبرگزاری قابل اعتماد و استناد است.

مدیرکل صدا و سیمای کرمان: اخبار خبرگزاری فارس قابل اعتماد و استناد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در آستانه روز خبرنگار، احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان به همراه معاونان این مرکز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس کرمان و تبریک روز خبرنگار با خبرنگاران این مجموعه به گفت‌وگو پرداخت.

علیرمضانی در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاری اقتضائات، مخاطرات و اثرگذاری خاص خودش را دارد و خبرنگاران در همه عرصه‌ها پیشگام و پیش‌قدم بوده‌اند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: امروز در نظام جمهوری اسلامی خبرنگاری علاوه بر اینکه یک حرفه مقدس است، یک عبادت هم محسوب می‌شود به ویژه خبرنگارانی که تاکنون برای تقویت جبهه انقلاب در مقابل هجمه نانجوانمردانه دشمن ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها خیلی بخیل هستند اما در رسانه جزء بخشنده‌ترین افراد جهان محسوب می‌شوند سرمایه‌گذاران اکثر خبرگزاری‌های رسمی دنیا آنها صهیونسیت هستد و برای راه‌اندازی کانال‌ها و ... هزاران دلار هزینه کرده‌اند تا علیه انقلاب اسلامی و محور مقاومت دروغ‌پراکنی انجام دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس یک از رسانه‌های معتبر و مورد اعتماد نظام جمهوری اسلامی است و خبرهای این خبرگزاری قابل اعتماد و استناد است.

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول