اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح بیمارستان فردوس با پیگیری دادستانی اصفهان

معاون پیگیری و نظارت حقوق عامه دادستانی اصفهان خبر داد: بیمارستان مجهز فردوس خوراسگان که از سال ۹۸ آماده بهره‌برداری بود، پس از پیگیری مشکلات از سوی دادسرای اصفهان آغاز به کار کرد.

افتتاح بیمارستان فردوس با پیگیری دادستانی اصفهان

به خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد محسنی اژیه در آئین افتتاحیه بیمارستان فردوس خوراسگان اظهار داشت: بیمارستان مجهز فردوس خوراسگان که از سال ۹۸ آماده بهره‌برداری بود، پس از پیگیری مشکلات از سوی دادسرای اصفهان آغاز به کار کرد.

معاون پیگیری و نظارت حقوق عامه دادستانی اصفهان افزود: موضوعات سلامت و ایمنی زیرساخت از حوزه‌های مهم پیگیری حقوق عامه بوده و علاوه بر مسائلی از قبیل نظارت بر ایمنی مراکز درمانی و رعایت خدمات مطلوب درمانی، بررسی مشکلات حوزه جامعه پزشکی و کادر درمان از جمله، پرداخت بدهی شرکت‌های بیمه‌ به مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی نیز موضوع پیگیری معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز استان اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حل و فصل مشکلات پیگیری شده با به کارگیری ظرفیت‌های حمایتی دستورالعمل پیگیری و نظارت حقوق عامه بوده است، ابراز امیدواری کرد که بهره‌برداری از این بیمارستان بتواند نقش قابل توجهی در ارائه خدمات به مردم شهر خوراسگان و کمک‌های پزشکی تخصصی به خصوص برای مصدومان حوادث جاده‌ای محور شرق اصفهان داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول