اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تخصیص 57 میلیارد تومان اعتبار برای محور شهرکرد ـ شلمزار

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تخصیص 57 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه محور شهرکرد ـ شلمزار در سال جاری خبر داد.

تخصیص 57 میلیارد تومان اعتبار برای محور شهرکرد ـ شلمزار

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از تخصیص 57 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه محور شهرکرد ـ شلمزار در سال جاری خبر داد و گفت: هم اکنون 2 پیمانکار به طور فعال در 2 قطعه، با قرارداد 110 میلیارد تومانی فعال هستند.

وی افزود: در خصوص تأمین اعتبار تکمیل این محور به مبلغ 200 میلیارد تومان، توسط یکی از بانک‌های عامل، موضوع از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و با پیگیری مسئولان استان در حال نهایی شدن است.

مقصودی اضافه کرد: در صورت تأمین این مبلغ، در پایان سال جاری شاهد بهره‌مندی مردم از کل این محور به طول ۳۲ کیلومتر به صورت چهار خطه و ایمن خواهیم بود.

وی ادامه داد: پروژه راه آهن مبارکه ـ سفیددشت ـ شهرکرد به طول 89 کیلومتر در راستای اتصال مرکز استان به خط ریلی کشور، طی 2 سال اخیر با روند بسیار خوب تأمین اعتبار و اجرا شده و هم‌اکنون با بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی در حال تکمیل است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان گفت: اعتبار این پروژه در سال جاری 325 میلیارد تومان است و برای تکمیل خط راه‌آهن استان 800 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

 وی همچنین از بازدید خبرنگاران استان از پروژه‌های مهم راه و شهرسازی مانند راه‌آهن در هفته خبرنگار، خبر داد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول