اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

جزئیات فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور + نشانی پایگاه‌ها

50 پایگاه انتخاب رشته ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در سطح مناطق نوزده‌گانه آموزش و پرورش شهر تهران فعال شده است.

جزئیات فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور + نشانی پایگاه‌ها

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، 50 پایگاه انتخاب رشته ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در سطح مناطق نوزده‌گانه آموزش و پرورش شهر تهران فعال شده است.

رقیه سادات نقوی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران در این خصوص گفت: ۵۰ پایگاه به تفکیک جنسیت و با نرم‌افزارهای به‌روز در شهر تهران به همت اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهر تهران فعال شده است.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها با شعار «ما راهنمایی و مشاوره می‌دهیم تا شما متناسب با استعداد، رغبت و تیپ شخصیتی خود، آگاهانه انتخاب رشته کنید»، افزود: بیش از ۸۰ نفر از مشاوران مجرب و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، امر مهم راهنمایی و انتخاب رشته داوطلبان کنکور و مؤسسات آموزش عالی را به صورت حضوری و مجازی بر عهده دارند.

نقوی ادامه داد: در انتخاب رشته هر داوطلب می تواند ۱۵۰ رشته و شهر را بر اساس علاقه، رغبت، استعداد، تیپ شخصیتی و  سایر امکانات محیطی در فرم  انتخاب رشته انتخاب کند.

وی بیان کرد: فعالیت پایگاه‌ها تا مدت زمان اعلامی سازمان سنجش و آموزش کشور جهت ارائه خدمات تخصصی انتخاب رشته از ساعت 8 الی 17 در خدمت داوطلبان ورود به دانشگاه ها و اولیای آنهاست.

لیست پایگاه‌های انتخاب رشته را می‌توانید دانلود کنید: پایگاه‌های انتخاب رشته پایگاه‌های انتخاب رشته  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول