اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حسن سالاری: به هیچ وجه هیچ فشاری بر شورا برای انتخاب فرد خاصی وجود ندارد

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: در پیشگاه مردم بندرعباس، خدا را شاهد می‌گیرم که به هیچ وجه هیچ فشاری از سوی هیچ فرد یا ارگان و حزب خاصی به ما برای انتخاب فردی به عنوان شهردار نبوده است.

حسن سالاری: به هیچ وجه هیچ فشاری بر شورا برای انتخاب فرد خاصی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن سالاری عصر امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در پیشگاه مردم بندرعباس، خدا را شاهد می‌گیرم که به هیچ وجه هیچ فشاری از سوی هیچ فرد یا ارگان و حزب خاصی به ما برای انتخاب فردی به عنوان شهردار نبوده است.

وی افزود: همه عزیزانی که در طول روزهای اخیر با آنها دیدار داشتیم و نشست با آنها برگزار کردیم، همگی از انتخاب شورا اعلام حمایت کردند و به ما گفتند که هر انتخابی که شما به عنوان اعضای شورا داشته باشید، ما کنار شما هستیم و کمک می‌کنیم.

این عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که با روسای دانشگاه‌ها، نمایندگان، استاندار، فرماندار، سپاه و همه عزیزان در طول چند روز اخیر دیدار داشته‌ایم و نظر همه آنها روی شاخص‌ها بود و هرگز به طور مصداقی روی فرد خاصی اعمال نظر نداشتند، عنوان کرد: وقتی ما روی گزینه‌های مطرح در جامعه نیز از آنها سوال کردیم و نظر آنها را جویا شدیم، روی همه گزینه‌ها نظر مثبت خودشان را اعلام کردند و هرگز فشاری روی اعضا برای انتخاب فردی خاص وجود نداشت.

سالاری تصریح کرد: برنامه زمان بندی مشخصی نیز در نظر گرفته شده که گزینه‌ها در صحن شورا برای ارائه برنامه‌های خود حضور پیدا خواهند کرد و سپس شورای شهر در مورد آنها نتیجه‌گیری خواهد کرد.

وی همچنین گفت: شورای شهر ششم با شفافیت به موفقیت خواهد رسید و یکی از نظرات شخص بنده آن است که جلسات شورا از طریق اکانت‌های وابسته به شورای شهر به طور زنده پخش شود و همین طور مصوبات شورا به طور دقیق بر روی سایت شورا قرار گیرد تا مردم در جریان همه امور شهرداری قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول