اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اتهامات بدون سند به ایران، احتمال خودزنی رژیم صهیونیستی را افزایش می‌دهد

امام جمعه ابهر به هدف قرار گرفتن کشتی تجاری رژیم صهیونیستی و بهانه‌‎جویی‌های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: اتهامات وارده به‌ایران بدون هیچ‌گونه سند، بیشتر شبیه یک بهانه‌جویی کلیشه‌ای و تکراری است و احتمال این‌که این حادثه نوعی خودزنی برای دستیابی به‌اهداف سیاسی باشد وجود دارد، چرا که مظلوم‌نمایی با خودزنی‌های متعدد رسم و راه همیشگی صهیونیست‌ها است.

اتهامات بدون سند به ایران، احتمال خودزنی رژیم صهیونیستی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام همواره جنبش‌ها و مبارزات حق طلبانه بوده است که هر کدام به نوعی در تثبیت ارزش‌های اسلامی و نفی فساد و ستمگری موثر بوده‌اند، اما در میان این جنبش‌ها، نهضت خونین سالار شهیدان حسین بن علی(ع) بسان خورشیدی می‌درخشد.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه نهضت عاشورا یک حادثه صرف تاریخی نیست، بلکه یک مکتب حیات بخش انسانی است که باید درس‌های آن را به درستی فرا گرفت و آنها را در زندگی به کار بست، افزود: اگر ما به زیارت عاشورا و یا فرمایشات امام حسین(ع) بنگریم درس‌های فراوانی در آن وجود دارد که آزادگی و آزادمنشی، احیای امر به معروف و نهی از منکر، احیای دین و بدعت ستیزی و تکلیف مداری از جمله درس‌های این نهضت است.

وی به مراسم تنفیذ و تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: سخنان آیت‌الله رئیسی در این مراسم با قوت و صلابت توام با تواضع و ادب محضر، انجام شد و مهمترین بخش سخنان وی توجه و تکیه بر اسناد بالادستی است که بیش از دو دهه است به آن‌ها توجه زیادی نشده است.

رحیمی به هدف قرار گرفتن کشتی تجاری رژیم صهیونیستی و بهانه‌‎جویی‌های انگلیس و آمریکا اشاره و تصریح کرد: اتهامات وارده به‌ایران بدون هیچ‌گونه سند، بیشتر شبیه یک بهانه‌جویی کلیشه‌ای و تکراری است و احتمال این‌که این حادثه نوعی خودزنی برای دستیابی به‌اهداف سیاسی باشد وجود دارد، چرا که مظلوم‌نمایی با خودزنی‌های متعدد رسم و راه همیشگی صهیونیست‌ها است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه تهدیدهای انگلیس و آمریکا و رژیم منحوس، بیشتر جنبه نمایشی دارد ولی آن‌ها باید بدانند هرگونه حرکت احمقانه در پاسخ به‌حمله‌ای که معلوم نیست از کجاست؛ با پاسخ سخت و پشیمان‌کننده ایران مواجه خواهد شد، ادامه داد: طبعاً نخستین و بیشترین خسارت‌ها را در این اتفاقات رژیم رو به‌زوال صهیونیست‌ها خواهد دید.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول