اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۵۵ و ماقبل در یزد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد از آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۴۵ سال در شهرستان یزد خبر داد، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان فرآنید واکسیناسیون ضروری است.

آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۵۵ و ماقبل در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، دکتر سیدعلی اکبر موسوی ندوشن، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که واکسیناسیون گروه سنی ۵۰ تا ۴۵ سال از امروز در شهرستان یزد آغاز شده است، اظهار کرد: مشخصات این افراد در مراکز بهداشتی وجود دارد و به تدریج با این افراد تماس گرفته و یا برای آنان پیامک فرستاده می شود.

وی افزود: همچنین این افراد در صورت عدم دریافت پیامک، می توانند به مراکز تجمیعی برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت یزد گفت: در شهرستان یزد  مرکز تجمیعی واکسیناسیون امام علی واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی، مرکز چهارده معصوم در امام شهر و مرکز میرجلیلی واقع در بلوار نواب صفوی طی دو شیفت، صبح ها (ساعت ۸ الی۱۳ ) و عصرها (ساعت ۱۷ الی ۲۱) و حتی در روزهای تعطیل در شیفت صبح فعال هستند.

دکتر موسوی تصریح کرد: همچنین در  ۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت در شیفت صبح  به گروه‌های هدفی اعلامی تحت منطقه خود واکسیناسیون انجام می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک  مرکز تجمیعی دیگر در منطقه بلوار مدرس جهت تسریع در امر واکسیناسیون راه اندازی می شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول