اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

دیدار دبیرکل اوپک با آیت‌الله جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری در دیداری که به درخواست دبیر کل اوپک انجام شد، با تقدیر از اقدامات اوپک در تثبیت قیمت‌ نفت ابراز امیدواری کرد نفت ایران نیز پس از رفع تحریم‌ها به بازار بین‌المللی نفت بازگردد.

دیدار دبیرکل اوپک با آیت‌الله جنتی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، محمد سینوسی بارکیندو دبیرکل اوپک و هیات همراه که به منظور شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران در کشورمان به سر می‌برد، پیش از ظهر امروز (پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰) با آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله جنتی در این دیدار که به درخواست دبیر کل اوپک انجام شد، با تقدیر از اقدامات اوپک در تثبیت قیمت‌ نفت ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های آقای محمد سنوسی بارکیندو دبیرکل اوپک، نفت ایران نیز پس از رفع تحریم‌ها به بازار بین‌المللی نفت بازگردد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از اوپک است، بر لزوم تقویت نقش اوپک در بازار جهانی نفت تاکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول