اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: عدالت‌محوری و فراجناحی عمل کردن در اولویت کار است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به راهبردهای موردتوجه خود گفت: فراجناحی عمل کردن در اولویت کار است و عدالت‌محوری را باید موردتوجه قرار دهیم.

مطیعی: عدالت‌محوری و فراجناحی عمل کردن در اولویت کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان، معاون دفتر رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه کشور و سایر مسؤولان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم رهرو شهدای والامقام، شهدای محراب به ویژه شهدای استان و مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: از مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای تشکر می‌کنم که بنده را مورد تفقد قرار دادند و امیدوارم دعای ایشان برای توفیق در حق بنده مستجاب شود.

مطیعی اظهار کرد: همزمانی تغییر دولت به دولتی که مردم زحمت کشیدند و حضرت آیت‌الله رئیسی را انتخاب کردند با این مراسم را به فال نیک می‌گیرم و امیدواریم شاهد موفقیت‌ها در این حوزه در آینده باشیم.

وی بیان کرد: در مورد منزلت و جایگاه حضرت آیت‌الله شاهچراغی در پیشگاه حضرت آقا همین بس که پیام مقام معظم رهبری در پذیرش استعفای ایشان بسیار بی‌نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: حضرت آیت‌الله شاهچراغی همواره سرور بنده بوده و هست و امیدوارم در آینده همواره مورد عنایت وی قرار بگیرم.

مطیعی به برخی راهبردهایی موردتوجه خود اشاره کرد و عنوان کرد: ما باید فرامنطقه‌ای و فراجناحی بودن و بحث عدالت‌محوری را مورد توجه قرار دهیم و شبکه کاملی از همه علمای بلاد، به‌خصوص ائمه جمعه در استان سمنان به‌عنوان شبکه امامت فعال‌تر تشکیل دهیم.

وی گفت: از ظرفیت همه‌ نخبگان و اساتید بزرگوار حوزه و دانشگاه، طی تشکیل کمیته‌ای ویژه به این‌منظور استفاده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: برای اینکه از تمام پتانسیل و انرژی جوانان بهره بگیریم، برنامه ویژه‌ای در نظر خواهیم داشت.

نقش ویژه آیت‌الله شاهچراغی در خدمت به مردم

علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان نیز در این آیین اظهار کرد: حضرت آیت‌الله شاهچراغی، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان، سالیان سال و به مدت مدید منشأ خیر و برکت در استان بوده و در آینده نیز همچنان این خیر و برکت ادامه‌دار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر هر آغازی پایان و بر هر آمدنی رفتنی است، گفت: آیت‌الله شاهچراغی در مدت‌ها و سال‌های سال نقش ویژه‌ای در استان سمنان داشته و منشأ خیر و برکت بود که زین پس نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار سمنان بیان کرد: آیت‌الله شاهچراغی با اخلاق، رفتار، محبت و همراهی بی‌نظیر و حضور پررنگ در مساعدت در مسائل استان، همواره یاری‌گر ما بوده و نقش بسیار تعیین‌کننده و تأثیرگذاری داشت.

آشناگر عنوان کرد: در طول مدت نزدیک به سه سالی که افتخار آشنایی با حضرتعالی و خدمت‌گزاری به مردم استان را دارم، از طرف خودم و تمامی مسؤولان استان، از هدایت‌ها، حمایت‌ها و همدلی شما در شرایط سخت اقتصادی، تشدید تحریم‌ها و گسترش بیماری کرونا، صمیمانه سپاسگزارم.

وی گفت: ما در آینده از خصلت‌های بارز وی بارها و بارها مشق کرده و امیدوارم خداوند به پاس تمامی خدمت‌هایی که در استان سمنان داشته است، روز به روز عزت وی را بیشتر کند و در روزهای پیش رو برای وی آرزوی موفقیت داریم.

استاندار سمنان عنوان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، از علمای جهادی و دارای سِبقه ارزشی بسیار خوب در استان سمنان است که ما و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر استان، دستان گرم او را می فشاریم.

آیت‌الله شاهچراغی مصداق خدمت صادقانه در سنگر امام جمعه

حجت‌الاسلام عباس امینی، امام‌ جمعه شاهرود نیز در این آیین اظهار کرد: یکی از شرافت‌مندانه‌ترین خدمت‌ها، خدمت در سنگر نماز جمعه است که ارتباط با خداوند و اتصال با ولی خدا و ارتباط مردم را با هم توأمان دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق خدمت صادقانه در سنگر امام‌ جمعه، آیت‌الله شاهچراغی است، گفت: زهد، پاکی و سلامت نفس وی، عزیزی که مورد اعتماد امامین انقلاب و اعتماد مردم در مجلس خبرگان رهبری در دو دوره است، می‌تواند الگوی ما و جوانان باشد و سرمایه ما در استان است.

امام جمعه شاهرود تأکید کرد: سلوک، اخلاق، محبت و دعوت به وحدت آیت‌الله شاهچراغی، از یادگارهای ماندگار است.

امینی بیان کرد: از طرف خودم و به نیابت ائمه جمعه استان سمنان، به  آیت‌الله شاهچراغی خسته نباشید گفته و برای وی آرزوی عزت، سلامتی و توفیق دارم و او را همچنان بزرگ استان می‌دانیم و از وجودشان بهره‌مند خواهیم شد.

وی گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی نیز که سِبقه ارزشی، جهادی، حوزوی و مدیریتی دارد، مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و به وی خیرمقدم گفته و در آینده همراه او خواهیم بود.

تا زنده‌ام در خدمت مردم و مسؤولان هستم

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان نیز بیان کرد: مردم در این ایام خوشحال و امیدوار هستند که گره‌ها به دستان آیت‌الله رئیسی باز شود.

وی افزود: امام جمعه و نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان، هدیه مقام معظم رهبری به مردم استان است که جای تبریک و خوشحالی دارد.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: تا زنده هستم، محبت‌های مقام معظم رهبری را فراموش نکرده و قدردان ایشان هستم و سخنان ایشان بعد از استعفا، خستگی ۴۰ و چند ساله را از تن من بیرون کرد.

شاهچراغی بیان کرد: ما مردم استان سمنان، مرد و زن، کوچک و بزرگ، خانواده معظم شهدا و به ویژه مسؤولان استان، از حضرت آقا، مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم.

وی افزود: از معاون دفتر رهبر معظم انقلاب تقاضا دارم سلام ما و مردم استان سمنان را خدمت حضرت مقام معظم رهبری ابلاغ کنند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: نعمت وجودی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی را نیز به مردم استان تبریک گفته و همان‌گونه که قبلا گفتم، همراه، حامی وی در حد توان بوده و از او پشتیبانی خواهم کرد.

شاهچراغی افزود: از مردم در جای جای استان سمنان نیز تقاضا دارم همان محبتی که به بنده داشتند، به حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی داشته و حامی وی باشند.

وی بیان کرد: تا زنده‌ام و نفس می‌کشم در خدمت مردم استان سمنان، مسؤولان، خانواده معظم شهدا هستم و دعاگوی مردم خواهم بود.

مطیعی متواضع و دارای سوابق جهادی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه ‌جمعه کشور نیز در این آیین اظهار کرد: این ایام را خدمت مردم ولایتمدار، مجاهد و عالم‌پرور استان سمنان تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه برای ریاست جمهور و نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان سمنان صمیمانه آرزوی توفیق دارم، افزود: بنده سال‌های سال است که از ارادت‌مندان آیت‌الله شاهچراغی هستم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه ‌جمعه کشور گفت: یاد، نام و حضور در فضای نورانی محضر آیت‌الله شاهچراغی همواره برای ما ارزشمند بوده است.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: تواضع، صفا، معنویت و زلال بودن و صداقت وی حس بسیار خوبی برای مردم شریف استان سمنان داشته است.

وی با بیان اینکه از خداوند بهترین‌ها را برای آیت‌الله شاهچراغی تقاضا می‌کنم، افزود: به مردم استان سمنان به خاطر انتخابی که مقام معظم رهبری برای استان در مقام نمایندگی ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان داشتند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه ‌جمعه کشور اظهار کرد: صفا، تواضع، سوابق جهادی و توانایی‌هایی که خداوند به حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی عطا کرد، ان‌شاءالله منشأ خیر و برکت برای مردم استان سمنان خواهد بود.

حاج‌علی‌اکبری بیان کرد: نجابت، صفا و تیزهوشی جوانان استان سمنان در برابر چشمان ما است و برای آنان آرزوی بهروزی دارم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول