اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بازهم آخر هفته و ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: بنا به گزارش همکاران ما ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده سرودار سنگین است. همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدود گلشهر تا ترمینال شهید کلانتری نیمه‌سنگین است.

بازهم آخر هفته و ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با آخرین وضعیت تردد در محورهای این استان اظهار داشت: بنا به گزارش همکاران ما ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده سرودار سنگین است. همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدود گلشهر تا ترمینال شهید کلانتری نیمه‌سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال تصریح کرد: محور‌های استان فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی افزود: ترافیک در آزادراه تهران - کرج مسیر رفت و برگشت در محدوده کیلومتر ۲۵ تا عوارضی قدیم تهران نیمه‌سنگین گزارش شده است.

زندی‌فر گفت: مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان ترافیک روان است و در سایر محورها هم مشکلی وجود ندارد  و تردد به شکل عادی در جریان است.

گفتنی است  با توجه به موج جدید شیوع کرونا و ورود سویه دلتا این ویروس، ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری چندبرابر احساس می‌شود. همچنین با توجه به وقوع سیلاب در روزهای گذشته در محور چالوس و احتمال وقوع مجدد این پدیده طبیعی توجه به هشدارهای اعلام شده از جانب مسؤولین امر اهمیت مضاعف دارد.

انتهای پیام/ب/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول