اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک شد

سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی کلان شهر اراک در دوره ششم شوراها شد.

سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید وحید میرنظامی با اکثریت آرا به عنوان رئیس ششمین دوره شوراهای اسلامی کلان شهر اراک شد.

صبح امروز و در آیین آغاز به کار شوراها  علی جعفری محصولی نایب رییس، علی اصغر غفاری منشی، محمد عسگری خزانه‌دار و عباس خسروانی به عنوان سخنگو انتخاب شد.

 

همچنین بعد از برگزاری اولین جلسه شورای ششم محمد جعفرپور با کسب ۹ رأی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اراک به عنوان سرپرست شهرداری کلانشهر اراک انتخاب شد.

در انتخابات کمیسیون ها نیز اعضای شورای شهر افراد مورد نظر خود را انتخاب کردند به این ترتیب پیمان عین القضاتی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیدرضا قریشی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی، علی چگینی به عنوان رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی، حامد آجرلو به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد، املاک و سرمایه‌گذاری، حسن قربانی به عنوان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و داوود قربانی به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری با اکثریت آرا انتخاب شدند.

فرماندار اراک در این جلسه گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر نماینده های مردم هستند و باید امور رفاهی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و... را پیگیری کنند و با مردم و مسئولان تعامل داشته باشند و از توانمندی های استانی و کشوری بهره ببرند تا شاهد رشد کلانشهر اراک را باشیم.

حسین بختیاری با بیان اینکه اعضای شورا با توجه مسولیتی که دارند می توانند مسئولان استان را با توجه به ضرورت و نیازی که دارند، دعوت کنند اظهار کرد: مسئولان استانی موظف به پاسخگویی به اعضای شورا هستند و این ظرفیتی است که باید مد نظر قرار بگیرد تا شهر مسیر پیشرفت را طی کند.

وی افزود: از ابتدای زمان قانونی بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در مدت ۴ ماه پیگیری امور انتخابات، ۵۶ جلسه در شهرستان اراک برای اجرای آن و تمامی پروسه ها برگزار شد.

فرماندار اراک با بیان اینکه در روز انتخابات حدود ۲۰ هزار نفر همکاری میکردند اضافه کرد: ۳۵۴ شعبه در سطح شهرستان فعالیت داشتند و همچنین با نظارت های صورت گرفته امانتداری در تمامی این شعبه ها به طور کامل انجام شد، احتمالات مبنی بر تضییع حقوق نامزدها نیز بررسی و در آخر هم سلامت انتخابات نیز به تأیید کامل رسید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول