اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۱۱ هزار فرهنگی کردستان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر از فرهنگیان استان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

۱۱ هزار فرهنگی کردستان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند

رشید قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز و هم اکنون در *17* مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان به صورت نمادین از هفتم مرداد و به صورت رسمی از نهم مرداد ماه در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه آغاز شده است، گفت: تا کنون ۱۱ هزار و ۶۴ نفر فرهنگی استان تا چهار شنبه 13  مردادماه 1400 مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده اند . 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در مرکز استان 2 پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج راه‌اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت می‌کنند. 

قربانی گفت: جهت پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از دیروز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه‌اندازی شد و گروه‌های مشمول بر اساس برنامه زمان‌بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع‌رسانی می‌شود، واکسینه خواهند شد. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول