اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پایان تدوین مستند زندگینامه حسین پناهی کسی که هیچکس نبود+فیلم

کار تدوین مستند زندگینامه زنده‌یاد حسین پناهی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کیانی به پایان رسید.

پایان تدوین مستند زندگینامه حسین پناهی

محسن کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از پایان تدوین فیلم مستند ( کسی که هیچکس نبود ) زندگینامه زنده یاد حسین پناهی خبر داد و گفت: استارت فیلم مستند "کسی که هیچکس نبود" در سال ۱۳۹۵ در استان کهگیلویه و بویراحمد زده شد و مرحله نگارش و تحقیق و فیلمنامه حدود یک سال طول کشید.

 کارگردان و فیلمساز کهگیلویه و بویراحمدی بیان کرد: مرحله تدوین نهایی مستند تیرماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و خوشحالم از این که توانستم اثری از نویسنده و بازیگر مطرح استان تولید کنم که بی‌شک ماندگار خواهد شد.

وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود این فیلم امروز چهاردهم مرداد در سالروز وفات زنده یاد حسین پناهی با حضور هنرمندان و خبرنگاران در تهران رونمایی شود اما به دلیل شرایط کرونایی و ممنوع بودن تجمعات این برنامه لغو و به تاریخ دیگری موکول شد که طی روزهای آینده تاریخ دقیق آن مشخص خواهد شد.

کیانی با قدردانی از اهالی محترم شهر سوق و مردم خون گرم و مهمان نواز روستای دژکوه از عوامل و همکارانش در "مجموعه کسی که هیچکس نبود" تشکر کرد.

به گزارش فارس؛ راوی،  دستیار کارگردان  و برنامه‌ریز الناز عکاف، گوینده متن _مهناز نجفی، مدیر تولید_هستی رهبر، گروه تولید_دارا حسین پور_خلیل عمران پور_ اسماعیل امینی، تصویربرداران_ صادق علایی_ باقر مردانی_صادق موسوی عوامل این مستند است.

تحقیق و پژوهش این مستند برای عهده محسن کیانی_ کبری راخداپور، صدابردار علی اسکندری- سجاد امیری، طراح صحنه و لباس
امید موسوی، تدوین یاشار اکبرپور، منشی صحنه بهاره بشکار و مجری طرح موسسه فرهنگی و هنری ، هنرنمای دنا است.

حسین پناهی شاعر، نویسنده و بازیگر در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۳۵ در روستای دژکوه کهگیلویه و بویراحمد به دنیا آمد و ۱۴ مرداد ۱۳۸۳ در تهران درگذشت.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول