اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قدردانی از کادر درمان را یک ضرورت می‌دانیم

عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشتی از خدمات کادر درمان در دوران کرونا و همکاری برای واکسیناسیون بیش از هزار و ۵۰۰ خبرنگار قدردانی کرد.

قدردانی از کادر درمان را یک ضرورت می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشتی نوشت:

کرونا، شبیه یک جنگ تمام عیار بود. جنگ با دشمنی ناپیدا که هر لحظه امکان هجوم داشت. دشمنِ ناپیدایِ مهاجم، که چون خطری با نفس‌هامان، همزاد می‌شد و می‌شود هنوز. به رغم کم توجهی - و با عرض معذرت- بی‌توجهی بسیاری از مردم، و خلف وعده مسئولان امر، کرونا در انواع مختلف دارد دامن گستر هم می‌شود.

در این میان کادر درمان به عنوان قهرمانان مدافع سلامت مردم انصافا خوب میدا‌ن‌داری کردند.ده‌ها شهید سلامت، جانشان امضای ماندگار شد پای سند افتخار خدمت به مردم. تلاش‌شان فراتر از همت، در اندازه معجزه بود. در خط مقدم، زخم خوردند و باز هم برخاستند. این باز ایستادن‌ها هزار صلوات می‌خواهد نذر سلامت‌شان. اینان اما در کنار خود، خبرنگاران را داشتند که پا به پایشان آمدند.کرونا گرفتند به کرات اما میدان اطلاع‌رسانی را خالی نگذاشتند. به هشدار قلم زدند. به آگاهی‌بخشی، کلمه شمار کردند. برای همزیستی با این دشمن خطرناک که ناخواسته همسایه ما شده بود، فرهنگ‌سازی کردند تا کمتر آسیب ببینیم و در این راه، رسم جوانمردی را تمام کردند.

کادر درمان هم به تکریم این همراهان روزهای سخت پرداختند و در نظمی تدوین شده، تزریق واکسن به بیش از هزار و ۵۰۰ خبرنگار رسانه و فعالانِ فضای مجازی را به میزبانی مرکز بهداشت صدا و سیمای استان، به انجام رساندند؛ در استان امام رضا(ع) با همراهی تمام ساحتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونانش، این کار تحقق یافت تا خبرنگاران، با توان بیشتر در میدان بمانند و نقش خود را به خوبی و با اطمینان بیشتر ایفا کنند.

شکرانه نعمت همراهی و مساعدت کادر درمان را، همین کلمات است که به نیابت از قرارگاه رسانه‌ای استان و بسیج رسانه خراسان رضوی، به صداقت و صمیمیت بر کاغذ می‌نشیند تا بگوئیم قدردان این لطف شما هستیم همان‌طور که در یک سال و نیم گذشته به تکریم و تعظیم در کنار تن بودیم بعد از این، با توان افزون‌تر، همراه‌تان خواهیم بود در این جنگ تمام عیار.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول