اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تشدید وزش باد و رگبار باران در برخی نقاط کوهستانی یزد

کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد گفت: رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک به ویژه در ارتفاعات و برخی نقاط کوهستانی استان مورد انتظار است.

تشدید وزش باد و رگبار باران در برخی نقاط کوهستانی یزد

سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس به پیش‌ بینی شرایط جوی استان یزد پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از از رگبارهای پراکنده باران در نیمه غربی و مناطق مرکزی بویژه ارتفاعات شیرکوه است.

وی با اشاره به تداوم رشد ابرهای همرفتی و محلی در ساعات بعد از ظهر و شب به ویژه ارتفاعات در استان یزد افزود: آسمان استان تا سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر، گاهی تند باد موقتی و در نیمه غربی و مناطق مرکزی بویژه ارتفاعات شیرکوه رگبارهای پراکنده خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان یزد افزود: همچنین برای ارتفاعات خرانق و مناطق جنوبی استان رگبار پراکنده باران بعضاً با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

میرحسینی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش ‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، برای فردا آسمان استان با غبار محلی و احتمال باد و گرد و خاک همراه بوده و در عصر در ارتفاعات رگبار ساعتی و رعد و برق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان یزد اظهار کرد: امروز بافق با دمای ۴۱ درجه گرم‌ترین نقطه استان و تفت با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول