اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اصلی‌ترین موضوع، فساد در شهرداری‌هاست / از معرفی نزدیکان شورا تا تعیین سهمیه برای مدیران شهرداری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین موضوع، فساد در شهرداری‌هاست که باید در این دوره به آن توجه جدی شود، گفت: شورایی که برای شهرداری‌ها در تعیین مدیران سهمیه تعریف کند و یا افراد و نزدیکان خود را به شهرداری معرفی کند هرگز نخواهد توانست در مقابل فساد و مسائل و مشکلات موجود موفق عمل کند.

اصلی‌ترین موضوع، فساد در شهرداری‌هاست / از معرفی نزدیکان شورا تا تعیین سهمیه برای  مدیران شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس  از تبریز، جواد رحمتی امروز در دیدار با منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه نظارت یکی از وظایف اصلی و ذاتی شوراهای اسلامی است، اظهار داشت: شورا باید شهرداری را موظف به ارائه میزان دارایی، املاک در اختیار و املاک به فروش رسانده کند.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین موضوع، فساد در شهرداری‌هاست که باید در این دوره به آن توجه جدی شود، افزود: شورایی که برای شهرداری‌ها در تعیین مدیران سهمیه تعریف کند و یا افراد و نزدیکان خود را به شهرداری معرفی کند هرگز نخواهد توانست در مقابل فساد و مسائل و مشکلات موجود موفق عمل کند.

وی ادامه داد: برای مقابله با فساد باید به ساختارها توجه کرد همچنین شهرداری که از سوی شورا انتخاب می‌شود، باید از مصوبات شورا تبعیت کند نه فردفرد اعضای شورا.

رحمتی خاطرنشان کرد: تبریز دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است و آذربایجان را با نام تبریز می‌شناسند؛ بنابراین اعضای شورای شهر به جای کارهای روزمره، باید با شناخت ظرفیت‌های این کلان‌شهر به فکر توسعه آن در همه ابعاد باشند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول