اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کمک ۳۷میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان در دهه ولایت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان مردم خیر نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

کمک ۳۷میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان در دهه ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه بابیان اینکه اهدای نذورات با هم‌افزایی مساجد، مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد، گفت: در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان مردم خیر نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند

محمدی فرد افزود: در روز عید قربان ۲۴هزار و ۶۷۴ کیلو گوشت قربانی به ارزش بیش از ۱۷میلیارد  تومان با مشارکت خیران از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان موردحمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر مردم خیر البرزی بیش از ۱۹ میلیارد  تومان به نیازمندان استان کمک کردند افزود: در این روز ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸ میلیارد تومان، ۵۰ هزار  بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۱ میلیارد و ۶۵۰ تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: ۵۰ زندانی غیر عمد با کمک خیران و مرکز نیکوکاری اداره کل سازمان زندان‌ها به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول