اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عدم اجماع فرهنگی، مشکل بزرگ اصفهان/ عمده درآمد جهاد دانشگاهی اصفهان به مردم گره خورده است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به مناسبت روز خبرنگار و سال‌روز تشکیل جهاد دانشگاهی از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان بازدید کرد.

عدم اجماع فرهنگی، مشکل بزرگ اصفهان/ عمده درآمد جهاد دانشگاهی اصفهان به مردم گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی ژیان‌پور به مناسبت روز خبرنگار و سال‌روز تشکیل جهاد دانشگاهی از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان بازدید کرد و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی ایجاد شده است و در زمینه‌های جنگ، پزشکی، فرهنگی و آموزشی  فعالیت داشته و سازمانی تسهیل‌گر است؛ ما در حوزه آموزش خلا فاصله بین دانشگاه و فعالیت و اشتغال‌ را دیده و در این خصوص فعالیت کرده‌ایم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در ادامه بیان کرد: به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی، ۹۲ درصد درآمدها را در اصفهان از جانب خود تأمین می‌کنیم و درآمد ما در حوزه آموزشی به مردم گره خورده و تأکید بر این است که با مردم در ارتباط باشیم، هم‌چنین تمرکزمان در حوزه‌های فرهنگی روی دانشجوها است.

وی با اشاره به اینکه سازمان باید یادگیرنده و یاددهنده باشد و تلاش ما روی این موضوع است، گفت: یکی از ایرادات بزرگ اصفهان عدم اجماع فرهنگی است، طی تحقیقی شهروندان از اقشار مختلف می‌گویند این شهر مال ما نیست‌.

ژیان‌پور ادامه داد: یکی از کارهای جهاد این است که به عنوان نقطه وصل افراد مختلف باشیم، روسای ادوار شورای شهر را دور یک میز جمع کردیم و یکی از وظایف ما این است که افراد با سلایق گوناگون کنار هم به گفت‌وگو بپردازند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول