اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۷ پایگاه واکسیناسیون در کردکوی فعال شدند

فرماندار شهرستان کردکوی از فعال شدن هفت پایگاه واکسیناسیون در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

۷ پایگاه واکسیناسیون در کردکوی فعال شدند

ابراهیم قدمنان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: هفت پایگاه واکسیناسیون برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرستان کردکوی فعال شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه شهرستان کردکوی از نظر وضعیت کرونایی مانند سایر شهرستان‌های استان گلستان است و وضعیت خوبی ندارد اما خوشبختانه واکسن کرونا برای تزریق شهروندان کردکویی وجود دارد و بعد از شناسایی افراد این واکسن به آنها تزریق می‌شود.

*واکسیناسیون شهروندان کردکوی دارای ۵۵ سال آغاز شد

فرماندار شهرستان کردکوی ابراز کرد: افرادی که دارای سن ۵۵ سال و بیش از این رده سنی هستند می‌توانند برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند تا در اسرع وقت این واکسن به آنها تزریق شود.

قدمنان خاطرنشان کرد: هفت نقطه برای واکسیناسیون شهروندان کردکوی در نظر گرفته شده است و شهروندان برای تزریق واکسن کمتر از ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارند در صورتی که تعداد متقاضیان واکسیناسیون در این شهرستان افزایش یابد نقاط برپایی مکان تزریق واکسن را افزایش خواهیم داد.

*تزریق روزانه ۸۰۰ الی ۸۵۰ واکسن کرونا در کردکوی

فرماندار شهرستان کردکوی اظهار کرد: شهروندان شهرستان کردکوی می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز بهداشتی واقع در سالن تربیت‌بدنی سپاه پاسداران و مراکز بهداشتی در این شهرستان مراجعه کنند.

وی اذعان کرد: خوشبختانه روزانه ۸۰۰ الی ۸۵۰ نفر را واکسن می‌زنیم و آمادگی این را داریم که روزانه بیش از یکهزار واکسن نیز به واجدین شرایط تزریق کنیم.

قدمنان از مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، ابراز کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برخی از مشاغل‌ها را تعطیل کردیم و تفرجگاه‌ها بسته شد تا هرچه سریع‌تر از شر این ویروس خلاص شویم.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول