اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تامین آب شرب شهر شویشه پایدار می‌شود

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای خط انتقال لوله سایز 160 پلی اتیلن از خط انتقال سامانه سد آزاد به طول 4.5 کیلومتر تا مخزن 500 مترمکعبی شویشه جهت رفع کامل کمبود آب شرب در این شهر خبر داد.

تامین آب شرب شهر شویشه پایدار می‌شود

علیرضا تخت‌شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج، از اجرای خط انتقال لوله سایز 160 پلی اتیلن از خط انتقال سامانه سد آزاد به طول 4.5 کیلومتر تا مخزن 500 مترمکعبی شویشه جهت رفع کامل کمبود آب شرب در این شهر خبر داد و اظهار کرد: در فاز بعدی با خرید و نصب فیلتر شنی جهت تصفیه آب، پروژه به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه اصلاح شبکه آب محلات پائین دست شهر شویشه به همراه اصلاح انشعابات به طول 1.5 کیلومتر به اتمام رسید و با در مدار قرار گرفتن شبکه‌های جدید، شبکه‌های قدیمی و فرسوده(گالوانیزه) که منجر به اتفاقات متعدد و نارضایتی شهروندان شده بود از مدار خارج شوید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: همچنین اصلاح شبکه فاضلاب محلات پائین دست شویشه به همراه انشعابات به طول یک هزار و200 متر در این شهر اجرا شد.

تخت‌شاهی یادآور شد: در هفته گذشته نیز یک چاه جدید آب با ظرفیت 3 لیتر بر ثانیه آبدهی و لوله‌گذاری  به میزان یک هزار 600 متر وارد مدار شد تا کم آبی ناشی از افت منابع آبی را در این شهر کاهش دهد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول