اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان استان مرکزی آغاز شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس اولویت بندی سند ملی واکسیناسیون و ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ برای چندین گروه دیگر در استان آغاز شد.

واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، یاسر قربانی اظهار کرد: پیرو بررسی و اعلام گروه‌های جدید هدف واکسیناسیون و بر اساس ابلاغیه ارسال شده، خبرنگارانی که اسامی آنها توسط اداره کل ارشاد تنظیم و ارسال شده و همچنین خبرنگاران سازمان صدا و سیما که اسامی آنها توسط مدیرکل این سازمان به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال شده است، می‌توانند، امروز سه‌شنبه ۱۲ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر با مراجعه به سالن یادگار امام واقع در شهرک گردو، خیابان فارابی واکسن خود را دریافت کنند.

وی در خصوص واکسیناسیون معلمان گفت: واکسیناسیون معلمان ناحیه یک آموزش و پرورش در سالن یادگار امام و معلمان ناحیه ۲ آموزش و پرورش در سالن شهرداری واقع در انتهای خیابان قائم‌مقام، جنب استخر شهرداری، در روز سه‌شنبه مورخ ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ در نوبت عصر انجام می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه ضمن اشاره به فراخوان سه هزار راننده حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری به‌منظور دریافت واکسن، گفت: با توجه به تزریق واکسن کرونا مطابق سند ملی، واکسیناسیون رانندگان وسایل نقلیه عمومی طبق لیست اعلام شده سازمان تاکسیرانی نیز از امروز در سالن شهید ساکی و سالن شهرداری رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

قربانی در ادامه تصریح کرد: واکسیناسیون اساتید حوزه نیز امروز در مرکز واکسیناسیون مصلی بیت‌المقدس اراک انجام می‌شود.

وی زمان واکسیناسیون زندانیان را فردا اعلام کرد و گفت: همکاران واکسیناتور به زندان مرکزی شهر اراک رفته و واکسن این گروه از جامعه هدف را تزریق خواهند کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: کلیه افراد بالای ۵۵ سال که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده‌اند فرصت را غنیمت شمرده و در اولین فرصت با در دست داشتن کارت ملی به یکی از مراکز تجمیعی مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

قربانی هدف نهایی را پوشش دهی واکسیناسیون کل جامعه هدف بالای ۱۸ سال دانست و گفت: در روزها و هفته‌های آینده نیز گروه‌های بیشتری جهت تزریق واکسن کووید ۱۹ فراخوانده می‌شوند که امیدواریم با پوشش گسترده واکسیناسیون در سطح استان، شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری و در نهایت خروج از این اپیدمی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول