اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مدیران بجای برخی انتقادها، درصدد برطرف کردن اشکالات باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مدیران باید بجای انتقادکردن و زیرسوال بردن مدیریت‌های گذشته درصدد برطرف کردن اشکالات باشند.

مدیران بجای برخی انتقادها، درصدد برطرف کردن اشکالات باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه امروز در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، با اشاره به اینکه برخورداری از روحیه مثبت به موفقیت در کارها کمک می‌کند، اظهار کرد: مسوولان در مدیریت خود باید مثبت‌گرایی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به صفاتی مانند امید، آرامش و وحدت در کارها و سعه صدر از معانی عرفانی، دینی و اخلاقی برخوردار است، افزود: مسوولان باید تلاش کنند خود را به این صفات مزین کنند تا بتوانند در مسوولیت‌های خود موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه داشتن روحیه مثبت به پیشبرد و‌ موفقیت در کارها کمک می‌کند افزود: مسوولان با مثبت‌گرایی اهداف و برنامه‌های خود را به پیش برند.

وی با اشاره به اینکه انتقاد کردن از مدیریت‌های گذشته باید همراه با دلسوزی باشد، گفت: مدیران باید بجای انتقادکردن و زیرسوال بردن مدیریت‌های گذشته درصدد برطرف کردن اشکالات باشند.

وی افزود: امید است با تغییر مدیریت‌ها شاهد تحولات و اتفاقات خوبی باشیم.

در پایان این جلسه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر از صدا و سیما، فرماندهی انتظامی، اداره‌کل اطلاعات، آموزش و‌ پرورش، شرکت برق و شهرداری و نماینده ولی فقیه که در ایام  انتخاباتی عملکرد خوبی داشتند تجلیل و قدردانی کرد.

۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول