اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز واکسیناسیون خانواده آموزش عالی در دانشگاه اصفهان

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: کار تزریق واکسن با واکسیناسیون ۱۳۰نفر از کارکنان انتظامات، دفتر فنی و فضای سبز دانشگاه آغاز شد و از فردا واکسیناسیون اساتید در تمامی رده‌های سنی و کارکنان طبق رده سنی اعلام شده با ظرفیت ۲۵۰ نفر در روز ادامه می‌یابد.

آغاز واکسیناسیون خانواده آموزش عالی در دانشگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، مرتضی حاج‌حسینی در ارتباط با موضوع واکسیناسیون خانواده آموزش عالی در دانشگاه اصفهان گفت: با توجه به در پیش بودن شروع سال تحصیلی و اهمیت سلامت استادان، کارکنان و دانشجویان از یک طرف و ازدحامی که در مراکز واکسیناسیون وجود دارد، طی رایزنی‌هایی که با مرکز بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرفت مقرر شد با توجه به فضا، امکانات و ظرفیتی که در دانشگاه وجود دارد برای رفاه حال همکاران دانشگاهی واحدی به منظور واکسیناسیون راه‌اندازی شود تا در یک فضای آرام و بدون استرس واکسیناسیون همکاران دانشگاهی انجام شود که در این ارتباط سالن نیلفروش زاده تجهیز و آماده خدمت رسانی شد.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان  در ارتباط با اولویت واکسیناسیون خانواده آموزش عالی دانشگاه اصفهان اعلام کرد بنا بر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا کلیه اعضای هیأت علمی در تمامی رده‌های سنی و کارکنان بر اساس رده سنی اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا می‌توانند طبق نوبتی که برای آنها پیامک می‌شود به سالن نیلفروش زاده مراجعه و جهت واکسیناسیون اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: امروز کار تزریق واکسن با واکسیناسیون ۱۳۰نفر از کارکنان انتظامات، دفتر فنی و فضای سبز دانشگاه آغاز شد و از فردا واکسیناسیون اساتید در تمامی رده‌های سنی و کارکنان طبق رده سنی اعلام شده با ظرفیت ۲۵۰ نفر در روز ادامه می‌یابد.

حاج‌حسینی همچنین اعلام کرد: واکسینه کردن دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در آزمایشگاه و خوابگاه حضور دارند نیز در دستور کار است و همکاران مرکز بهداشت در حال هماهنگی هستند تا در آینده نزدیک واکسیناسیون این دانشجویان نیز آغاز شود.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در مورد نوع واکسن اعلام کرد فعلاً آنچه در اختیار ما قرار گرفته واکسن سینوفارم است.

وی در مورد افرادی که دوز اول را دریافت کرده‌اند گفت فعلا تزریق برای نوبت اول انجام می‌شود و چون ممکن است واکسنی که این افراد در نوبت اول دریافت کرده‌اند با واکسنی که فعلا تزریق می‌شود تفاوت داشته باشد بهتر است این افراد به همان محلی که دوز اول را دریافت کرده‌اند مراجعه کنند.

حاج‌حسینی درباره افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند گفت این افراد باید با پزشک مرکز بهداشت که در سالن نیلفروش زاده مستقر است در خصوص زمان مناسب برای واکسیناسیون با شرح حال خود مشورت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در پایان افزود طبق توافقی که با مرکز بهداشت استان داشتیم و در راستای کمک به واکسیناسیون ملی، افراد درجه اول خانواده اعضای هیأت علمی و کارمندان نیز می‌توانند بر اساس رده سنی اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا، در دانشگاه واکسینه شوند که در این خصوص مرکز بهداشت دانشگاه در حال برنامه ریزی است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول