اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تکمیل تصویب تفریغ بودجه سال ۹۹ سازمان های شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم با ادامه لایحه های تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان های تابعه شهرداری موافقت کردند.

تکمیل تصویب تفریغ بودجه سال ۹۹ سازمان های شهرداری

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آخرین نشست رسمی و علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم امروز در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد.

مجید اخوان به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم در این نشست با اشاره به ارائه گزارش صورت جامع درآمد و هزینه شش ماهه دوم شهرداری بیان کرد: این گزارش باید پس از تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر منتشر شود.

بر این اساس اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در دویست و یکمین و آخرین نشست رسمی و علنی خود گزارش صورت جامع درآمدی و هزینه ای شش ماه دوم شهرداری را به تصویب رساندند. همچنین لایحه اخذ مجوز کمک هزینه ۵۰۰ هزار تومانی اعزام کارکنان شهرداری به سفرهای زیارتی به عنوان جبران محدودیت های ایام کرونا و بر اساس پرداخت معیشتی به کارکنان به تصویب رسید.

اعضای شورای شهر قم در ادامه نشست امروز خود با برخی اصلاحیه های اصلاحیه های بودجه ای مانند جبران کسری بودجه سازمان پایانه های شهرداری هم موافقت کردند.

در عین حال بخشی از زمان نشست امروز شورای اسلامی شهر قم هم به بررسی ادامه لوایح اخذ مجوز تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان های تابعه شهرداری اختصاص داشت که اعضای شورا بر اساس یکی از این لوایح با تفریغ بودجه سال گذشته سازمان اتوبوسرانی قم با درآمد حدود ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و با هزینه حدود ۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان موافقت کردند.

در این نشست لایحه اخذ مجوز تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز از حیث درآمدی و هزینه ای به مبلغ حدود ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به تصویب رسید، ضمن آن که لوایح اخذ مجوز تفریغ بودجه سال گذشته برخی دیگر از سازمان های تابعه شهرداری مانند سازمان کشتارگاه، سازمان آرامستان ها و سازمان پسماند نیز رأی آورد و تصویب شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول