اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

اسامی راه‌‏یافتگان به مرحله دوم دوازدهمین المپیاد دانش‌‏آموزی نانو منتشر شد

مدیر ترویج دانش‌آموزی ستاد نانو گفت: اسامی راه‌‏یافتگان به مرحله دوم دوازدهمین المپیاد دانش‌‏آموزی نانو منتشر شد.

اسامی راه‌‏یافتگان به مرحله دوم دوازدهمین المپیاد دانش‌‏آموزی نانو منتشر شد

مهیار خادم، مدیر ترویج دانش‌آموزی ستاد نانو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس درباره وضعیت برگزاری دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی داوطلبان، مرحله اول دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو در سامانه آزمون سایت باشگاه نانو در روز دوشنبه ۴ مرداد ماه به صورت مجازی برگزار شد و ۵۲۴ نفر توانستند حدنصاب لازم برای ورود به مرحله دوم را کسب کنند.

وی ادامه داد: کارنامه آزمون در کارتابل شخصی داوطلبان در سایت باشگاه نانو در دسترس قرار دارد؛ به طورکلی داوطلبانی که حداقل ۱۵درصد از نمره آزمون را کسب کرده‏‌اند امکان حضور در مرحله دوم را دارند.

مدیر ترویج دانش‌آموزی ستاد نانو افزود: مرحله دوم المپیاد نانو به صورت آزمون تستی-تشریحی در روز پنجشنبه ۴ شهریور سال جاری در حوزه‌‏های منتخب به صورت حضوری برگزار می‏‌شود. 

خادم با بیان اینکه پیش از برگزاری آزمون مرحله اول، سه آزمون آزمایشی به منظور افزایش آمادگی داوطلبان به صورت مجازی در تیرماه در سایت باشگاه نانو برگزار شده خاطرنشان کرد: دوره‏‌های آمادگی المپیاد نیز توسط باشگاه و سایر نهادهای همکار در برگزاری المپیاد به صورت مجازی در سایت باشگاه نانو و همچنین پیام‏رسان شاد قطب کشوری فناوری‏ نانو برگزار شد. 

 

 مدیر ترویج دانش‌آموزی ستاد نانو  در پایان گفت: از مجموع ۵۲۴ نفری که به مرحله دوم رسیدند، ۲۷۷ نفر دختر و ۲۴۷ نفر پسر هستند. اسامی این افراد به ترتیب رتبه در فایل زیر قابل مشاهده است. دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است و برگزیدگان نهایی این المپیاد عضو این بنیاد می‌‏شوند. المپیاد نانو با هماهنگی و همکاری میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌‏شود.

    

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول