اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی وارد مدار بهره برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی نیمه اول ماه جاری وارد مدار بهره برداری شده و تنش آب در این شهرستان برطرف می‌شود.

پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی وارد مدار بهره برداری می‌شود

نورالله تیموری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: پیش بینی می‌شود پروژه (لاین اضطراری) تا نیمه اول ماه جاری وارد مدار بهره برداری شده و تنش آبی شهر ملکشاهی، شهر مهر و روستاهای اما و کلکین برطرف شود.

وی افزود: شهر ملکشاهی از جمله شهرهای استان است که با تنش آبی مواجه است و جهت رفع این مشکل پروژه انتقال آب از سد ایلام در دستور کار قرار گرفت که به دلایل مختلف از جمله تحریم این پروژه زمان بر شده و این پروژه با سرعت مطلوب در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: این شرکت برای رفع موقت آب این شهر تصمیم گرفت که یک لاین اضطراری اجرا شود تا مشکل آب مردم به صورت موقت حل شود و این طرح بزودی وارد مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۴/۵ کیلومتر خط انتقال آب، ۳۲ کیلومتر خط انتقال برق یک باب ایستگاه پمپاژ و ۹ هزار متر مکعب مخزن آماده بهره برداری بود لذا طرح اضطراری آب به شهر ملکشاهی با نصب الکترپمپ شناور، ایجاد چاهک، اجرا سیستم نیرو رسانی، نصب ترانس، تهیه و تابلوهای توزیع برق در ایستگاه شماره ۲ و ۳ شهر ملکشاهی و نصب یک واحد تصفیه خانه اضطراری با کلیه الزامات آن و ظرفیت ۱۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا بود و این از ابتدای تیرماه سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام یادآور شد: برای تکمیل این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول