اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

«بلو-رامان»؛ نمایی دیگر از تداوم تعاملات ریاض و تل‌آویو

قرار است در پروژه‌ای موسوم به «بلو- رامان» خطوط کابلی فیبر نوری به منظور متصل کردن اروپا به هند، از فلسطین اشغالی و عربستان سعودی بگذرند.

«بلو-رامان»؛ نمایی دیگر از تداوم تعاملات ریاض و تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی نوشت، انتظار می‌رود که نمایندگان شرکت گوگل و رژیم صهیونیستی به زودی پروژه موسوم به « بلو - رامان » (Blue-Raman) را امضا کنند؛ پروژه‌ای که قرار است بر اساس آن خطوط کابلی فیبر نوری از فلسطین اشغالی، سعودی، عُمان و هند بگذرند.

در ادامه این گزارش آمده، قرار است وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی «یوعاز هندل» و نمایندگان شرکت گوگل سه‌شنبه (فردا) این قرارداد را امضا کنند. کشیدن خطوط کابلی فیبر نوری به منظور متصل کردن اروپا به هند، از ایتالیا آغاز می‌شود و سپس با عبور از فلسطین اشغالی، سعودی و عُمان به هند می‌رسند.

شبکه « i24» رژیم صهیونیستی هم در این زمینه گزارش کرد، این کابل‌ها متشکل از شانزده جفت فیبر نوری هستند و ظرفیتی عظیم در انتقال داده دارند به نحوی که ارتباط دیجیتالی رژیم صهیونیستی با جهان را به شکل گسترده‌ای بهبود می‌بخشند.

این شبکه افزود، پیش‌بینی شده است که کشیدن فیبرهای نوری مذکور سه سال به طول بیانجامد.

برخی از کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان سعودی از دوره رئیس‌جمهور قبلی آمریکا «دونالد ترامپ» روابط خود با رژیم صهیونیستی را افزایش داده‌اند یا مانند بحرین، امارات و مغرب رسما توافق عادی‌سازی روابط امضا کرده‌اند.

اخیر هم مبارزه «تهانی القحطانی» جودوکار زن عربستانی با حریف صهیونیست خود در المپیک توکیو خشم بسیاری را برانگیخته است (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول