اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تزریق روزانه بیش از ۹ هزار دُز واکسن کرونا در کردستان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به انجام واکسیناسیون با سرعت و بدون وقفه در استان گفت: تزریق روزانه واکسن کرونا در استان به ۹ هزار و ۸۵۴ دُز رسیده است.

تزریق روزانه بیش از ۹ هزار دُز واکسن کرونا در کردستان

ابراهیم قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: اکنون سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای افراد بالای ۵۵ سال( متولدین ۱۳۴۵ و قبل از آن) فعال است.

وی تصریح کرد: متولدین سال ۱۳۴۵ و قبل از آن می‌توانند پس از ثبت نام در سایت سلامت به نشانی salamat.gov.ir و دریافت پیامک نوبت دهی، به  مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به روند سریع واکسیناسیون در استان خاطرنشان کرد : در ۲۴ ساعت گذشته ۹ هزار و ۸۵۴ دُز واکسن در کردستان تزریق شده است.

قادری با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون فرهنگیان در کردستان در حال انجام است یادآور شد: واکسیناسیون خبرنگاران استان به محض دریافت لیست اسامی خبرنگاران از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران یکی از مشاغلی بودند که در خط مقدم کرونا قرار داشتند، اضافه کرد: اصحاب رسانه استان پس از کادر  درمان، با حضور در بخش‌ها و محل‌های حساس بی وقفه و بدون تعطیلی رسالت آگاهی بخشی خود را به نحو احسن انجام دادند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول