اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آغاز طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در «بشرویه»

دادستان عمومی و انقلاب بشرویه دستور قضایی جهت برخورد با مخلین نظم و آسایش عمومی را صادر کرد و گفت: باید در صورت برگزاری هرگونه مراسم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اولویت باشد.

آغاز طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در «بشرویه»

احسان خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به راه‌اندازی کاروان‌های شادی و عزا با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در شهرستان بشرویه، اظهار داشت: گزارش‌های مرجع انتظامی و گلایه‌های مردمی در طول چند هفته اخیر حکایت از بر برگزاری مراسمات شادی بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ایجاد هیاهو و جنجال و انجام حرکات و صداهای نامتعارف دارد.

وی تصریح کرد: گزارشات مبنی بر اینکه در چند مورد مراسمات شادی هم استانی‌های ما طی چند روز اخیر با ابتلای تعداد بالای مهمان‌ها به بیماری کرونا به عزا تبدیل شده دریافت شده و همچنین برگزاری این مراسمات تعدادی فوتی نیز به همراه داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب بشرویه بیان داشت: از شهروندان عاجزانه تقاضا داریم با توجه به شیوع گسترده کرونای دلتا و خطر بیشتر گروه‌های سنی جوانان، نوجوانان و میانسال، در صورت برگزاری هرگونه مراسم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اولویت باشد.

خسروی عنوان کرد: با توجه به صدور دستور قضایی جهت برخورد با اختلال‌گران نظم و آسایش عمومی از این تاریخ (۱۰ مردادماه) برگزاری هرگونه مراسم بعد از ساعت ١١ شب ممنوع و نیروهای انتظامی موظف هستند به محض رؤیت افراد هنجارشکن، دستور توقیف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت را در راستای پیشگیری از وقوع جرم در سیستم ثبت و افراد مذکور به لحاظ اخلال در نظم و آسایش عمومی با هماهنگی شفاهی با دادستانی بازداشت شوند.

وی گفت: در پایان از زوجین و شهروندان شهرستان خواستاریم مراسم شادی خود را با عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به عزا تبدیل نکنند و با اقدامات هنجارشکن و مخل نظم و آسایش عمومی موجبات تشکیل پرونده قضایی برای نزدیکان خود نشوند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول