اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

غفارمنش: قصه سریال «دردسرهای عظیم» مردمی بود/ قصه جوانی که به دنبال میان بُر بود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: قصه سریال خیلی مردمی بود و مشکلاتی را مطرح می ‌کرد که مردم با آن مواجه هستند. مثلاً مشکل بیکاری جوانان برای بیشتر مردم ملموس است و با آن مواجه هستند.

غفارمنش: قصه سریال «دردسرهای عظیم» مردمی بود/ قصه جوانی که به دنبال میان بُر بود

خبرگزاری فارس- گروه رادیو و تلویزیون: در سریال«دردسرهای عظیم ۱ و ۲» که پخش آن به‌تازگی از شبکه آی فیلم پایان پذیرفت، امیر غفارمنش ایفاگر نقش ارسلان است؛ جوان بیکار اما بلندپروازی که دوست دارد یک شبه پولدار شود و ره صد ساله را برود. غفارمنش می گوید ارسلان شبیه بسیاری از جوان های امروزی است که می‌ خواهند در زندگی میانبر بزنند. او اظهار علاقه ارسلان به آرزو را هم در راستای همین بلندپروازی و یک‌شبه‌پولدارشدن ارزیابی می ‌کند. این بازیگر ضمن اشاره به استقبال خیلی خوب مخاطبان از دردسرهای عظیم، علت این علاقه را قصه مردمی و شخصیت‌های واقعی و ملموس سریال ذکر می‌کند.

 به باور غفارمنش تمام مناسبات سریال دردسرهای عظیم از قصه ‌هایش گرفته تا کاراکترهایش همگی واقعی هستند و به همین دلیل، در ارتباط گیری با مخاطبان موفق بوده است. او همچنین از برزو نیک نژاد به عنوان کارگردانی کاربلد و مجرب یاد و تاکید می ‌کند که او قادر است بازیگر را در شرایطی قرار دهد که بهترین نقش آفرینی اش را در جلوی دوربین داشته باشد. ساعت‌ خوش، سیب خنده، دنیای شیرین، آژانس دوستی، رستوران خانوادگی، ارمغان تاریکی، خوش نشین ها، بیمار استاندارد و مرز خوشبختی از دیگر سریال هایی است که غفارمنش در آنها به ایفای نقش پرداخته.

**آقای غفارمنش این روزها چه می کنید و مشغول چه کاری هستید؟

-در حال بازی در سریال «کلبه عمو پورنگ» به کارگردانی احمدرضا درویش‌علی‌پور هستم.

**این روزها پخش سریال دردسرهای عظیم از آی فیلم به پایان رسید. تکرار این سریال پرمخاطب را دیدید؟

-بله، دوستان اطلاع دادند اما خودم فرصت نکردم سریال را تماشا کنم.دیدن دوباره دردسرهای عظیم برایم نوستالژی دارد و خیلی دلنشین است. معمولا هم مورد محبت و الطاف مردم هم قرار می ‌گیرم. شبکه آی فیلم قبلاً هم این سریال را بازپخش کرده و بازخوردهای خیلی خوبی گرفته ام. همین موضوع نشان می ‌دهد که هم مردم سریال دردسرهای عظیم را همچنان دوست دارند و به تماشایش می نشینند و هم شبکه آی ‌فیلم خیلی پربیننده است.

**نقش ارسلان که در سریال دردسرهای عظیم ایفاگر هستید، چقدر برای خودتان جذابیت داشت؟ ارسلان شبیه بسیاری از جوان های امروزی است.

-ارسلان نمونه جوان هایی است که می ‌خواهند در زندگی میانبر بزنند و یک شبه به موفقیت برسند. کاراکتر ارسلان را خیلی دوست داشتم، چرا که شیرینی خاصی در کارها و رفتارهایش مشاهده می شد. اتفاقا من خیلی دیر به پروژه دردسرهای عظیم اضافه شدم و حتی فرصت خواندن فیلمنامه را پیدا نکردم. منتها از آنجا که به آقایان مهام و نیک نژاد اعتماد داشتم و کارهای قبلی شان را دیده بودم می دانستم که نتیجه این همکاری با آنها خوب خواهد شد و سریال ‌هایشان پرمخاطب می ‌شود. از سوی دیگر، با جواد عزتی خیلی هماهنگ بودیم و توانستیم زوج خوبی را در کنار هم تشکیل بدهیم.

**خودتان سری اول سریال دردسرهای عظیم را بیشتر دوست دارید یا سری دوم را؟

-هر دو سری خوب بودند اما به شخصه فصل دوم سریال را بیشتر می پسندم، چرا که نقش خودم در این سری بلندتر و پررنگ تر بود.

**به نظر خودتان علاقه ارسلان به آرزو واقعی بود و برای مخاطب باورپذیر به نظر می‌ رسید؟

-در واقع، ارسلان علاقه‌ ای به آرزو نداشت و فقط می خواست از طریق او میانبر بزند و خودش را بالا بکشد. ارسلان و آرزو شباهت و نقطه اشتراکی با هم نداشتند و ارسلان می ‌خواست به وسیله ازدواج با او یک شبه پولدار شود. علاقه ارسلان به آرزو بیشتر به خاطر ثروت و موقعیت پدرش بود و دلش می خواست یک شبه ره صد ساله را برود.

** اگر خودتان در موقعیت ارسلان بودید چه می کردید؟

-روحیات و اعتقادات من با ارسلان خیلی تفاوت دارد. اصولاً آدم مغروری هستم و همیشه دوست دارم انتخاب شوم و اگر هم قرار است خودم انتخاب کنم معیارهای اصولی و درستی برای آن داشته باشم.

**استقبال مردم از سریال دردسرهای عظیم چگونه بود؟ خودتان با چه واکنش ها و بازخوردهایی مواجه بودید؟

-دردسرهای عظیم از آن دسته سریال‌ هایی بود که مورد توجه مردم واقع شده بود. به خصوص در زمان پخش اولیه سریال با بازخوردهای خیلی خوبی مواجه بودم. حتی مردم تا مدتی در کوچه و خیابان ارسلان صدایم می ‌زدند.

**همکاری با برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان سریال دردسرهای عظیم چگونه تجربه ای بود؟

-نیک نژاد کارگردانی کاربلد، باتجربه و پردازنده خوبی است. او بازیگردانی را هم خوب می داند و بازیگر را در موقعیتی قرار می ‌دهد که بهترین نقش آفرینی خودش را ارائه دهد. قبل از دردسرهای عظیم، در یکی دو سریال دیگر مثل دودکش هم قرار بود با هم همکاری داشته باشیم که قسمت نشد و فرصتش فراهم نیامد.

**چه دلایلی برای را برای استقبال مخاطبان از سریال دردسرهای عظیم متصور هستید؟

-قصه سریال خیلی مردمی بود و مشکلاتی را مطرح می ‌کرد که مردم با آن مواجه هستند. مثلاً مشکل بیکاری جوانان برای بیشتر مردم ملموس است و با آن مواجه اند. یا مثلاً عشق لطیف و بهار کاملا واقعی به نظر می‌ رسید و شاید بسیاری از جوانان همین مشکلات را در سر راه خود برای ازدواج داشته باشند. خانواده ‌هایی که در سریال می‌ بینیم هم واقعی هستند و در یک فضای دوستانه و صمیمی با هم زندگی می کردند.

**مخاطب شبکه آی ‌فیلم هستید؟

-واقعیتش این است که خیلی فرصت تماشای تلویزیون را ندارم؛ اما هرگاه فرصت دست بدهد آی فیلم یکی از شبکه هایی است که حتما می بینم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول