اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شهردار تهران خارج از چهارچوب جریان انقلابی نباشد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب شهردار تهران، گفت: فردی را وارد میدان نکنیم که از همان اول نگاهش به بیرون از چهارچوب مرزها باشد و از همین اول راه بگوید «ما نمی‌توانیم» در واقع فردی باشد که همان تفکر جبهه‌ای و انقلابی داشته باشد.

شهردار تهران خارج از چهارچوب جریان انقلابی نباشد

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، درخصوص لزوم توجه اعضای شورای شهر تهران در انتخاب گزینه شهرداری تهران، اظهار داشت: در تاریخ انقلاب بارها و بارها ثابت شده است هم اصل انقلاب و هم استمرار آن و در کل در هر جایی که یک جهش و پیشرفت چشمگیر در سطح کشور و حتی دنیا داشته‌ایم که هم رضایت مردم کسب شده و هم توانسته‌ایم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی بیان داشت: جاهایی بوده که انقلابی عمل کرده‌ایم و مدیرانی را به میدان آورده‌ایم که از بن دندان معتقد به انقلاب و ارزش‌های این کشور و مملکت بوده‌اند و به صورت جهادی از صبح تا شب دویده‌اند تا توانسته‌ایم پیشرفت کنیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اما هر گاه که از این ارزش‌ها و رفتارهای ارزشی و جهادی فاصله گرفته‌ایم، دقیقا همان جایی بوده که آسیب دیده‌ایم و به اهداف مورد نظر نرسیده‌ایم، همچنین نتوانسته‌ایم رضایت مردم را کسب کنیم و مردم از ما ناراضی شده‌اند.

نصیرایی ادامه داد: عملا کلی هزینه کرده‌ایم، اما به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و به همین روی در هر انتخابی که می‌خواهیم انجام دهیم، مثل انتخاب شهردار، مدیر و هر مسئول باید این شاخصه را مدنظر قرار دهیم که کسانی را میدان بیاوریم که از بن دندان معتقد به انقلاب، ارزش‌های انقلابی و جهادی باشند.

وی با بیان اینکه در انتخاب مسئولان باید دقت را انجام داد، گفت: این افراد و به خصوص شهردار باید حتما معتقد به ارزش‌های نظام و انقلاب باشند تا تکیه و توان آن‌ها به جوان‌ها و ظرفیت‌های داخلی باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین باید شهرداری انتخاب شود که اهل تحول باشد، فردی را وارد میدان نکنیم که از همان اول نگاهش به بیرون از چهارچوب مرزها باشد و از همین اول راه بگوید ما «نمی‌توانیم» و در واقع فردی باشد که همان تفکر جبهه‌ای و انقلابی داشته باشد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: ما با همین رویکرد جبهه‌ای و انقلابی توانستیم با دست خالی اما اراده، تلاش، پیگیری، کار شدید علمی و اعتقادی و میدانی پیشرفت کنیم بنابراین در این سازمان هم می‌توانیم با همین رویکرد پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول