اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان خبر داد و گفت: مصوبه شورای تامین استان در خصوص حل مشکل مذکور نهایی و تا پایان هفته امکان بهره گیری از ظرفیت آرامستان جدید فراهم خواهد شد.

رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اختلافاتی که بین شهرداری کرمان و فرماندهی جنوبشرق ارتش در کرمان اتفاق افتاده بود علی رغم صورتجلسات و توافقات قبلی در این خصوص، این موضوع تا چند روز قبل نهایی نشده بود و عملا موجب دغدغه مردم کرمان شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و تصمیم به موقع استاندار کرمان با تشکیل شورای تامین و توافقات انجام شده در این شورا این مشکل با همکاری قابل تقدیر ارتش برطرف شده است.

وی عنوان کرد: مصوبه شورای تامین استان در خصوص حل مشکل مذکور نهایی و تا پایان هفته  امکان بهره گیری از ظرفیت آرامستان جدید فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای آغاز بهره‌برداری از آرامستان جدید آماده هرگونه همکاری و رفع مشکل از طریق ظرفیت‌های نمایندگی در سطح ملی و استانی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول