اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزیر راه: سالانه هزار کیلومتر به بزرگراه‌های کشور افزوده شده است

وزیر راه‌وشهرسازی گفت: سالانه هزار کیلومتر به بزرگراه‌های کشور افزوده شده است که نشان از اهتمام‌ دولت به زیرساخت‌های حمل و نقل است.

وزیر راه: سالانه هزار کیلومتر به بزرگراه‌های کشور افزوده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصصفهان، محمد اسلامی عصر امروز در مراسم افتتاحیه آزادراه شهید سردار حجازی، اظهار داشت: در بخش بزرگراه‌ها از ۱۲هزار و ۵۰۰ کیلومتر در ابتدای کار دولت به بالای ۲۰ هزار کیلومتربزرگراه‌ها رسیده‌ایم، در بخش آزادراه‌ها از ۲هزار و ۱۰۰ کیلومتر به سه هزار و ۱۰۰ کیلومتر رسیده این ایم و خطوط ریلی نیز ۱۵ هزار کیلومتر اضافه شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این میزان نشان از حرکت به  سمت شکوفایی و توجه به زیرساخت‌های حمل و نقل کشور است.

وی افزود: این دستاورد بزرگ است و منجر شده که بسیاری از تلفات کاسته شود، وزارت راه‌ و شهرسازی شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند چون درگیر زندگی و برای ما مهم است که زیر ساخت‌های حمل و نقل  اگر همت استاندار و دستور شریعتمداری به صندوق بازنشستگی کشوری نبود؛ این مشکل با این سرعت به اتمام‌نمی‌رسید.

اسلامی ادامه داد: این حجم از عملکرد در این شرایط که سخت‌ترین شرایط تاریخی کشور بوده است، نشان می‌دهد کمبودها در مقابل توکل بر خدا و اراده ملت  ذلیل است.

وزیر راه و شهرسازی با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران پروژه بزرگراه شهید سردار حجازی، افزود: برغم ۲ دهه پیشرفت‌های خوبی شده است و در عرض یک و نیم سال ۴۰ درصد پروژه رشد داشته است.

وی ادامه داد؛ انسان نیازمند عمل صالح است و یکی از مصادیق آن راه سالم و امن برای مردم ایجاد کردن است و مایه خیرات و برکات دنیوی و اخروی است.

اسلامی گفت: عزت و شرف ما در گرو خدمت به مردم است و هر کس در هر جایگاهی قرار می‌گیرد باید به‌گونه‌ای عمل کند که بیشترین خدمت را داشته باشد.

به گزارش فارس، تکمیل آزادراه شهید سردار حجازی به عنوان حلقه مفقوده آزادراه شمال - جنوب کشور، تسهیل حمل و نقل بار و مسافر استان‌های شمالی کشور به استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال بختیاری، بوشهر، کهکیلویه‌و‌بویراحمد را به همراه دارد که هزینه این بخش از پروژه یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است و هزینه کل ۶۳ کیلومتر آن ۱۱هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول