اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کرونا در استان مرکزی بازهم قربانی گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۲۲ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند.

کرونا در استان مرکزی بازهم قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، با وجود طرح واکسیناسیون کرونا این بیماری همچنان در حال قربانی گرفتن است و در تازه‌ترین آمار جان سه نفر از شهروندان استان مرکزی را گرفت و 322 نفر را راهی مراکز درمانی کرد.

بیماری کرونا تاکنون در استان مرکزی ۲ هزار و ۲۶۰ نفر قربانی گرفته است، همچنان بی‌رحمانه می‌تازد.

هم اکنون ۶ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند و سیر تصاعدی شیوع ویروس کرونا افزایش مرگ و میر و بستری‌‌ها را رقم زده است.

 در ابلاغیه جدید طرح ملی واکسیناسیون اعضای هیئت علمی، معلمان، رانندگان وسایل نقلیه عمومی درون شهری و برون شهری، بیماران‌دیابتی، بیماران خاص، کارمندان بانک و خبرنگاران در انتظار دریافت واکسن هستند. 

سید محمد جمالیان  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک  در خصوص آخرین وضعیت این بیماری می‌گوید: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۲۲ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۶۹ هزار و ۲۸۸ نفر رسیده است

وی در ادامه گفت: از تعداد ۳۲۲مورد جدید در استان ۶۱ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته وی در طرح دریافت واکسن تمامی افراد بالای ۵۵ سال  با در دسترس داشتن کارت ملی می‌توانند به منظور تزریق دز اول واکسن کرونا به مراکز تزریق واکسن‌ مراجعه کنند، همچنین  واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها براساس اولویت‌بندی سند ملی واکسیناسیون و ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و طبق فاز سوم واکسیناسیون علیه کووید19 آغاز شده است و افرادی که هنوز واکسن خود را دریافت نکرده‌اند  می‌تواند به مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس مراجعه کنند.

واکسیناسیون رانندگان اتوبوس‌های درون شهری از امروز 10 مرداد در سالن مدیریت بحران، واکسیناسیون اساتید دانشگاه‌ها از فردا 11 مرداد در سالن مجتمع دانشگاهی اراک انجام می‌شود.

در اراک مصلی بیت‌المقدس، سالن ورزشی شهید ساکی، سالن ورزشی یادگار امام کوی رضوی، خیابان فارابی، سالن مرکز مدیریت بحران کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول