اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۵۷۵ کیلو مواد افیونی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: طی ۳ عملیات پلیسی در شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان ۵۷۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش کشف کردند.

کشف ۵۷۵ کیلو مواد افیونی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌جنوبی هنگام انتقال کامیونت حامل مواد مخدر به پارکینگ در بازرسی تخصصی از آن ۲۴۶ کیلوگرم تریاک و ۳۷ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران قبلا نیز ۱۰۸ کیلوگرم حشیش در بازرسی از این خودرو کشف کرده‌اند، تصریح کرد: در عملیات مأموران پلیس مجموعا ۲۴۶ کیلوگرم تریاک و ۱۴۵کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در مجموع این عملیات ۳۹۱ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف شده است، عنوان کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی و ارتقاء سطح اشراف اطلاعاتی خود هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از کشف محموله حشیش و تریاک از یک سواری پژو در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان نهبندان به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بالایی در حال حرکت بود، مشکوک و با علائم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی اضافه کرد: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با انجام به موقع اقدامات پلیسی و با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند گلوله به سمت خودرو شلیک کردند و راننده خودرو که عرصه را بر خود تنگ دید به ناچار متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی تکمیلی از خودرو ۷۶ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند، تصریح کرد: در این عملیات مجموعا ۸۶ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی تبیین کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه هم در بازرسی از یک سواری پژو۴۰۵، ۳ کوله‌پشتی حاوی ۹۸ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول