اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هشدار تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به اتحادیه نانوایان و نانوایی ها

معاون اجرایی تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در بازدیده سرزده به نانوایی‌های شهرهای سی سخت و یاسوج که با حضور بازرسان انجام گرفت به اتحادیه و نانواییهای گرانفروش، کم فروش، غیر فعال تذکر و لغو پروانه و قطع سهمیه آنها خبر داد.

هشدار تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به اتحادیه نانوایان و نانوایی ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سعید آرمین در این بازدید اظهار کرد: تخلفات نانوایی‌ها زیر ذره بین قرار دارد، در صورت احراز تخلف واحد صنف نانوایی ۲ الی ۱۰ برابر جریمه، و لغو پروانه، و قطع سهمیه آرد در انتظار آنهاست، با توجه به گزارشات مردمی، گشت مشترکی با حضور بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، و اتحادیه نانوایان و قاضی تعزیرات تشکیل و بازرسی روزانه از نانواییها صورت می‌گیرد.

وی افزود: در صورتی که تخلف واحد صنفی نانوایی احراز شود، رای همانجا صادر و پرونده مختومه و با نصب پارچه به عنوان متخلف معرفی می‌گردد.

معاون تعزیرات گفت: نسبت به کم فروشی و عدم فعالیت و نظارت اتحادیه هشدار می دهیم اگه این روند را تکرار کنند قطع سهمیه آرد و برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول