اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جاده کندوان بازگشایی شد/ تلاش برای بازگشایی هراز/ قصد سفر به مازندران نکنید

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی محور کندوان گفت: محور هراز که در پی سیلاب مسدود شد تا یک ساعت آینده بازگشایی می‌شود.

جاده کندوان بازگشایی شد/ تلاش برای بازگشایی هراز/ قصد سفر به مازندران نکنید

هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براثر طغیان سیلاب شب گذشته محور کندوان مسدود شده بود که با انجام عملیات پاکسازی صبح امروز بازگشایی شد.

وی با اشاره به انسداد محور هراز افزود: عملیات پاک‌سازی محور هراز کماکان ادامه دارد و تا یک ساعت آینده این محور بازگشایی بازگشایی می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: درحال حاضر شاهد هوایی ابری و در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان با کاهش دید مواجه هستیم که ضرورت دارد رانندگان به هشدارها توجه کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد:  باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی لازم است مسافران قصد و اراده سفر را به استان نداشته باشند؛ چراکه حوادث قابل پیش‌بینی نیست و هر آن احتمال ریزش و حادثه وجود دارد.

عبادی  با اعلام اینکه آمد و شد خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است، اظهار کرد: اعمال ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان کماکان درحال اجرا بوده و ورودی‌های مازندران به روی غیربومیان مسدود است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول