اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تلاش برای بازگشایی محور هراز/ نگه‌داشتن خودروها در تونل برای جلوگیری از خسارت احتمالی

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش کوه در محور هراز گفت: هشت دستگاه خودرو بین دو تونل یک و دو در حال تردد بودند که ریزش صورت گرفت و برای جلوگیری از خسارت احتمالی آنها را بین دو تونل نگه‌داشتیم تا با باز شدن مسیر تردد داشته باشند.

تلاش برای بازگشایی محور هراز/ نگه‌داشتن خودروها در تونل برای جلوگیری از خسارت احتمالی

هادی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره آخرین وضعیت ریزش کوه در محور هزار اظهار کرد: از ساعت یک بامداد امروز با توجه به پیش‌بینی‌های راهداری و هواشناسی در محدوده کیلومتر ۳۲ محور هراز ریزش کوه به دلیل و قوع سیلاب را داشتم.

وی با بیان اینکه با رانشی که در دامنه کوه اتفاق افتاد این محور مسدود شد، گفت: خسارت این اتفاق در حد طبیعی بوده و موجب مسدود شدن محور شده است.

سرپرست پلیس راه مازندران درباره محبوس شدن مسافران هشت دستگاه خودرو در تونل که در مصاحبه فرماندار آمل عنوان شده بود، افزود: این حادثه خسارتی برای خودروها و مسافران نداشت و مسئله به این صورت است که هشت دستگاه بین تونل یک و دو در حال تردد بودند که مسئله رانش نیز در بین این دو تونل اتفاق افتاد و برای حفظ جان مسافران آنها را نگه داشتیم تا فضا آرام و مسیر برای تردد باز شود که به اشتباه حبس عنوان شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که اگر مسافران را بین دو تونل نگه نمی داشتیم دچار مشکل می‌شدند، گفت: در حال حاضر پاکسازی در محور انجام شده است و تا یک ساعت دیگر محور هراز بازگشایی می شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول