اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

قلع و قمع پنج باب ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده قروه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: با دستور دادستان عمومی و انقلاب قروه، حکم قلع و قمع پنج باب ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی ملی منطقه حفاظت شده این شهرستان اجرایی شد.

قلع و قمع پنج باب ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده قروه

توفیق زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی مناطق تحت مدیریت که بصورت غیراصولی مورد تصرف و تجاوز متصرفین قرار بگیرد قلع و قمع می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مناطق حفاظت شده جزئی از انفال و متعلق به بیت‌المال و همه مردم است و سازمان حفاظت محیط زیست هم متولی نگهداری محسوب می‌شود، تعرض، تجاوز، تصرف، تخریب و ساخت‌وساز اراضی ملی ممنوع است و پیگرد قضایی دارد. 

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قروه حکم قلع و قمع پنج باب ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی ملی منطقه حفاظت شده این شهرستان اجرا شد.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضا و دادستانی و نیروی انتظامی همچون گذشته نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه نیز با رصد مستمر مناطق، کوچک‌ترین اغماضی با متصرفین این اراضی را ندارد و قاطعانه با عاملان مخرب برخورد می‌کند.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول