اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

حقوق پاکبانان بوشهری قبل از کارکنان شهرداری واریز می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: حقوق پاکبانان بوشهر قبل از حقوق کارکنان شهرداری پرداخت می‌شود.

حقوق پاکبانان بوشهری قبل از کارکنان شهرداری واریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اله یار گرشاسبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رفع مشکلات پاکبانان شهرداری بوشهر همه تلاش خود را به کار گرفته و تلاش حقوق آنها در سریع‌ترین زمان پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر به گرمای بالای هوای استان بوشهر و گرمازدگی پاکبانان بوشهری اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم و پیگیری داریم تأخیر و تعللی برای جمع آوری پسماندهای خانگی در سطح شهر بوشهر اتفاق افتد.

وی تصریح کرد: شرکت‌های مشغول به کار در شهر موظف به پرداخت به موقع حقوق و مزایای پاکبانان هستند و این سازمان نظارت ویژه مستمر و دقیق جهت اجرای این مهم را بر عهده دارد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: اولین گام عملیاتی برای تحقق این شرایط برداشته شده است و حقوق و مزایای عزیزان به روز پرداخت گردیده است. در صورتی که در سال‌های گذشته با دو الی سه ماه تأخیر پرداخت می‌شد.

گرشاسبی ادامه داد: در این راستا، اولین حقوق پاکبانان با پیمانکار جدید، بر اساس حقوق اعلام شده توسط وزارت کار قبل از پرداختی حقوق کارکنان شهرداری انجام و بنا داریم این وضعیت را در ماه‌های آینده نیز ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: حقوق پاکبانان بوشهر قبل از حقوق کارکنان شهرداری پرداخت می‌شود.

وی افزود: برخی افراد معدود دنبال تحریک پاکبانان با دلایل واهی هستند که تاکنون از طرف جامعه زحمتکش پاکبانان شهرداری مورد توجه قرار نگرفته‌اند و مجموعه شهرداری که وظیفه خدمات رسانی مطلوب را به شهروندان عزیز بوشهری را سر لوحه کار و وظایف خود می‌داند و با کمک خداوند و حمایت همشهریان عزیز با قدرت ادامه خواهد داد.

گرشاسبی اضافه کرد: تنگناها و مشکلات قشر پاکبان را به خوبی درک می‌کنیم و به دنبال این هستیم که با استفاده از مجاری قانونی زمینه‌ای ایجاد شود که بتوانیم امکانات مناسب بیشتری در اختیار این افراد زحمتکش و بی ادعا قرار دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول