اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اصلاح طرح شفافیت آرای نمایندگان با پیشنهادات و نظرات منتقدین/ مجلس مصرّ بر تصویب نهایی شفافیت آرا

رئیس کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان طرح شفافیت آراء را امضا کرده و بنای تصویب نهایی آن را دارند گفت: با استفاده از نظرات و پیشنهادات منتقدین بر غنای طرح مذکور افزوده شده و به زودی در صحن به تصویب می‌رسد.

اصلاح طرح شفافیت آرای نمایندگان با پیشنهادات و نظرات منتقدین/ مجلس مصرّ بر تصویب نهایی شفافیت آرا

حجت‌الاسلام محمدحسین‌ حسین‌زاده بحرینی رئیس کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت نحوه بررسی طرح شفافیت آراء نمایندگان در صحن علنی مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس طرح شفافیت آراء را امضا کرده و قطعا بنای تصویب نهایی آن را دارند.

وی افزود:‌مشکلات،‌ ایرادات و کم و کاستی‌های این طرح از سوی منتقدین با ارائه پینشهادات لازم در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس برطرف شده و به زودی رسیدگی به آن در صحن علنی مجلس آغاز خواهد شد.

رئیس کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس تصریح کرد: تلاش زیادی در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس برای رفع مشکلات طرح شفافیت آراء صورت گرفته و بارها در این کمیسیون در این باره بحث و بررسی صورت گرفته است ضمن اینکه نظرات منتقدین این طرح جمع‌آوری شده و بر غنای طرح شفافیت آراء نمایندگان افزوده شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول