اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آسمان کرونا‌زده کرمانشاه/ نیمی از استان قرمز شد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: نیمی از استان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز شده و در مسیر قله موج پنجم قرار گرفته‌ایم.

آسمان کرونا‌زده کرمانشاه/ نیمی از استان قرمز شد

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به وضعیت خطرناک کرونایی در استان،  اظهار داشت: نیمی از استان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز شده و در مسیر قله موج پنجم قرار گرفته‌ایم.

وی شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، گیلانغرب، صحنه، سنقرو کلیایی، هرسین، پاوه را قرمز اعلام کرد و افزود: شهرستان‌های اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب و جوانرود نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر، قصرشیرین از امروز به وضعیت زرد رسیده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با اشاره به آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و ۸۷ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته، ۷۴ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۴۶ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند. به گفته رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، هم‌اکنون ۶۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

محمدی با بیان اینکه خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوتی با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون یک‌هزار و ۹۶۵ نفر براثر ابتلای قطعی به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی در پایان با اشاره به سرعت گرفتن شیوع سرعت انتقال کرونا در استان به آسمان کرونازده استان اشاره‌ای داشت و گفت: هر نوع علایم سرما‌خورگی را کرونا تصور کرد و رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشت.

انتهای پیام/پ

 

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول