اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش بیش از 2 و نیم برابری مراجعات کرونایی به بیمارستان هاشمی‌نژآد مشهد/ ۴۰ نفر در نوبت بستری هستند

در حالی که طبق گفته رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد ۲۰ تیرماه روزانه ۷۰ بیمار کرونایی به این بیمارستان مراجعه می‌کردند، در حال حاضر این آمار با رشد 2 و نیم برابری روزانه به ۱۸۰ مراجعه رسیده است.

افزایش بیش از 2 و نیم  برابری مراجعات کرونایی به بیمارستان هاشمی‌نژآد مشهد/ ۴۰ نفر در نوبت بستری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر سید محمد موسوی با اشاره به اینکه تقریبا ۶۰ درصد بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، عنوان کرد: اورژانس کووید بیمارستان ۲۷ تخت دارد که تقریبا بین ۳۵ تا ۴۰ بیمار در آن منتظر بستری شدن هستند. 

رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد با بیان اینکه ۲۱ بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویزه بیمارستان بستری هستند از افزایش چشمگیر این مراجعات طی دو هفته اخیر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ تیرماه روزانه ۷۰ بیمار به بیمارستان مراجعه می‌کرد اما در حال حاضر روزانه ۱۸۰ بیمار به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند، گفت: در حال حاضر تنها عمل‌های اورژانسی در بیمارستان انجام می شود و فقط بیماران اورژانسی در بخش‌های غیر کرونایی بستری و تحت درمان قرار می‌گیرند.

گفتنی است؛ طی ۴۸ ساعت گذشته اساتید دانشگاه علوم پزشکی، متخصصان سازمان نظام پزشکی و اعضای شورای شهر مشهد نسبت به وخیم شدن اوضاع کرونا در این کلانشهر هشدار جدی داده و در  بیانیه‌های جداگانه‌ای خطاب به مسئولین خواستار اقدام فوری جهت قرنطینه این شهر شده‌اند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول