اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اختصاص یک فروند بالگرد امدادی اطفای حریق منابع طبیعی به فارس

یک فروند بالگرد امداد هوایی جهت اطفای حریق های احتمالی در جنگلها و مراتع با هدف تسریع در عملیات های امدادی به استان فارس اختصاص یافت.

اختصاص یک فروند بالگرد امدادی اطفای حریق منابع طبیعی به فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  در جلسه ای که با حضور مسعود منصور رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد، یک فروند هلی کوپتر از سوی شرکت پاسکو به مدت دو ماه در اختیار اداره کل منابع و آبخیزداری فارس قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اعلام این خبر گفت: با پیگیری ‌انجام شده در راستای پیشگیری و مقابله با حریق های احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی به ویژه در ارتفاعات و نقاط صعب العبور و نیز تسریع در عملیات انتقال و جابجایی به موقع نیروها، یک فروند بالگرد امدادی اطفای حریق به استان فارس اختصاص یافت.

عبدالحسن صمدنژاد اظهار داشت: این بالگرد در صورت ضرورت و هنگام وقوع آتش سوزی‌های احتمالی در عرصه ها، امدادرسانی لازم را انجام خواهد داد.

وی با بیان این که بیشترین و طولانی‌ترین حریق ها در مناطق صعب العبور و کوهستانی رخ می دهد، افزود: با استفاده از این بالگرد می‌توان نیروها را سریعا به محل اعزام و از گسترش حریق جلوگیری کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول